בעלי עסקים רבים מתלבטים בשאלה האם לפתוח חנות וירטואלית או שמא אתר תדמית. אנחנו כאן עם התשובה.

האם עדיף לפתוח חנות וירטואלית על פני אתר תדמית?

מסחר אלקטרוני בעידן הנוכחי מחייב בעלי עסקים לבצע חשיבה מחודשת לגבי התמהיל העסקי, זאת לאור פריחתן של הרשתות החברתיות כמו גם מנועי החיפוש השונים. למעשה, התנהגות הצרכנים בעשור האחרון השתנו ללא הכר לאור ביצוע של יותר ויותר רכישות באמצעות האינטרנט על פני החנויות הפיזיות, ועל כן בעלי עסקים אשר רוצים לקדם את העסק כמה צעדים קדימה כמו גם להגדיל את החשיפה שלהם יכולים  לפתוח חנות וירטואלית או אתר תדמית. מה ההבדל בין השניים? להלן הפרטים.

עגלה

חנות וירטואלית לעומת אתר תדמית

חנות וירטואלית מאפשר לקהל הלקוחות של בית העסק לבצע עסקאות באופן מאובטח, על גבי הפלטפורמה הדיגיטלית. מדובר בחידוש אשר נכנס רק בעשור האחרון לשימוש אולם בשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה משמעותית ברכישות באמצעות האינטרנט, ולכן חנות וירטואלית אשר מציגה את המוצרים/שירותים של החברה יכולים להימכר על גבי הפלטפורמה הזו. לעומת זאת, חנות תדמית היא חנות אשר מהווה "חלון ראווה" של בית העסק אולם לא ניתן לבצע באתר הזה עסקאות, אלא מדובר בחנות שהיא תדמיתית ונועדה להציג אך ורק את החברה מבלי לבצע רכישה. אתרי תדמית מתאימים לכל בתי העסק, אולם בית עסק אשר רוצה להקל בעלויות התפעול באופן משמעותי כמו גם לפנות לקהלי יעד ממוקדים הן ברמה המקומית והן ברמה הבין לאומית מומלץ שייפתח חנות וירטואלית, אשר יכולה להזניק את העסק באופן משמעותי ובהשקעה כספית לא רבה, לפרטים נוספים בקרו באתר AGHAI.

חנות וירטואלית – עלויות מינימליות ביותר לטובת הקמה ותחזוקה

על כן, אין ספק כי אם אתם בעלי עסק – בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול ישנה חשיבות רבה להקמה ובנייה של חנות וירטואלית אשר באמצעותה הגולשים יוכלו לבצע רכישות, באופן מאובטח לחלוטין. חשוב לזכור כי מדובר באופרציה לא פשוטה אשר מצריכה זמן ומאמץ, אולם ע"פ גורמים המתמחים בתחום מדובר בסכומים לא גבוהים במיוחד אשר מאפשרים לכל בית עסק לפתוח חנות וירטואלית מהוקצעת ברמה גבוהה ביותר. בנוסף, ניתן להקים חנות וירטואלית גם באופן עצמאי – כל שעליכם לעשות הוא לבצע חקר באמצעות מנועי החיפוש אודות מדריכים להקמה של חנות וירטואלית, ולהתחיל לבצע זאת בעצמכם. אולם, חשוב לזכור כי לרוב בעלי עסקים אשר אין להם ידע בתחום עלולים להקים אתר חובבני אשר לא ישרת היטב את המטרות השיווקית, ועל כן מומלץ להיוועץ עם חברה אשר מתמחה בבנייה של חנויות וירטואלית או אנשי מקצוע לטובת קבלת טיפים ועזרה בביצוע של פרמטרים שונים, כמו גם לטובת אחזקת האתר וכתוצאה מכך לקבל הוזלה משמעותית בעלויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *