בין אם מדובר בחתונה, בר/בת מצווה או אירוע חברה – על מנת להעניק לאורחים שלכם את אפקט "וואו" הדרך הטובה ביותר היא באמצעות מיתוג האירוע.

מיתוג אירועים – הדרך שלך לבלוט

ענף האירועים בישראל כמו גם בעולם שינה את פניו בשנים האחרונות, זאת לאור העובדה כי גם אירועים קטנים אשר פעם היו בגדר "סתם אירוע" הפכו להפקה לכל דבר ועניין. אולם, רבים נוטים להתבלבל כמו גם לחוש עוגמת נפש לאור עשרות הפעולות שיש לבצע על מנת להפיק אירוע כמו שצריך, כאשר כיום הטרנד המוביל בתחום הוא מיתוג אירוע ע"י חברה מקצועית, בצורה של פופ אפ. למעשה, מסבירים המומחים של ליגרף אשר מתמחים במרחבים ממותגים כי ניתן כיום לבצע מיתוג של אירוע בהתאם לקונספט הנבחר, ובכך להפיק אירוע בלתי נשכח אשר ייחרט בזיכרונם של האורחים למשך שנים ארוכות. למעשה, לא מדובר רק בענף האירועים אלא גם מיתוג בצורה של פופ אפ רלוונטי גם לכנסים מקצועיים, ולכן מדובר בדרך מומלצת ביותר אשר תקל בצורה משמעותית על כאב הראש הכרוך בארגון והפקה של אירוע כמו גם דרך מצוינת להראות לאורחים שננקטו צעדים רבים כדי שהאירוע יהיה הטוב והאיכותי ביותר.

אירוע

כיצד נבחר את הקונספט של האירוע?

כאמור, הדרך שלכם לבלוט אל מול אחרים היא דרך מיתוג האירוע וביצוע חשיבה מעמיקה לגבי הקונספט. על מנת להקל על התהליך הזה, מומלץ לפנות לחברות מקצועיות אשר מתמחות בביצוע פופ אפ מקצועי אשר ימתג את האירוע בהתאמה לקונספט, עליו כאמור יש לבצע חשיבה מעמיקה בטרם החל האירוע. לכן, מומלץ לפנות רק לחברה מקצועית אשר מתמחה בנושא וזאת על מנת לבצע חשיבה מעמיקה כמו גם להעלות רעיונות שעל בסיסם יתבצע תהליך המיתוג אשר כולל בין השאר הזמנות מעוצבות, בלונים מעוצבים, כניסה מעוצבת בהתאם לקונספט וכן מזכרות אשר מתקשרות באופן מדויק לקונספט העיצובי. לדוגמא, אם מדובר באירוע של חברת נסיעות ניתן לבחור במיתוג בסגנון של הוואי ובכך להתאים את כל העיצוב כמו גם המתנות לקונספט הזה.

כיצד מבצעים מיתוג אירוע?

על מנת לבצע מיתוג אירוע בצורה הטובה ביותר בצורה של פופ אפ, מומלץ לפנות לחברה מקצועית אשר מתמחה בעניין ויכולה לבצע את ההתאמות הנדרשות בהתאם לתקציב, כמו גם לקונספט העיצובי. בנוסף, חברות אשר מתמחות בתחום כמו חברת Free-print  מאפשרים לשדרג את האירוע עוד יותר ולהעניק לאורחים מזכרות ממותגות, פוסטרים, בלונים, חיפוי במה – הכול בהתאמה לקונספט העיצובי. מדובר עם כן בדרך הטובה ביותר שבה תוכלו למתג את האירוע שלכם כך שהוא יהיה מקורי ומיוחד ואשר ייחרט בזיכרונם של האורחים למשך שנים ארוכות ויהווה הזדמנות בעבורכם לבלוט אל מול ים האירועים כמו גם הכנסים אשר מתרחשים מדי יום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *