פרסום בפייסבוק הפך להיות לאחת מפלטפורמות הפרסום האינטרנטיות הפופולריות ביותר. בניגוד לעולמות הפרסום הישנים, כיום בתקציב יחסית דל ומהמחשב הביתי כל אחד יכול להיות פרסומאי מוצלח. אספנו עבורכם כמה טיפים של אלופים לפרסום פייסבוק מנצח:

 

  1. שמירה על רצף של תוכן – כולנו יודעים שלתוכן שבאתר שלנו חשיבות עצומה, זהו הרושם הראשוני שאנו משאירים על הגולש שלנו ומספק מדד למקצועיות שלנו. אך מה עם התוכן של המודעה? האם צריך להתאים אותו לאתר? התשובה היא כן. בדומה לכלי פרסום אינטרנטי נוספים, פייסבוק נותנת למודעה שלנו ציון שלפיו תחליט למי ומתי היא תציג את המודעה. ככל שהציון שלנו יהיה יותר גבוה – ככה נקבל יותר חשיפה. אחת מהדרכים לעלות את הציון הינו להתאים בין תוכן המודעה לתוכן שבאתר שלנו או בעמוד הנחיתה.
  2. A/B Testing – מושג שעולם ההיי טק טבע מזמן, ומשתמש בו כמעט בכל תחום. את המושג הענק הזה אפשר לפשט להסבר די הגיוני: צרו כמה גרסאות לכל דבר, ותבדקו כל אחת מהן בנפרד על מנת לדעת איזו מהן עובדת הכי טוב. ואם בפרסום בפייסבוק עסקנן – צרו כמה גרסאות למודעה, נסו לפרסם אותן בתצורות פרסום שונות (ראו טיפ 3) ולקהלים שונים. באמצעות כלים אנאליטיים שפייסבוק מספקת תוכלו לנתר את מסע הפרסום שלכם ולדעת מה עובד לכם בצורה הטובה ביותר.
  3. בחרו את סוג המודעה שהכי מתאימה לצרכים שלכם
  • מודעה עם כמה תמונות שמופיעה בעמוד הבית, מאפשרת תצוגה של הפריטים שיש לכם להציע. לדוגמא, סוג זה של מודעה יכול להיות רלוונטי מאוד לחנויות אינטרנטיות
  • הודעה באינבוקס, מרחב המאופיין בתקשורת בין אישית ואינטימי יותר מאשר דף הבית, ישרת היטב שירותים כגון קואצ'רים או סוכנויות.
  • מודעות צדדיות, הגרסה הקלאסית ביותר בתחום הפרסום האינטרנטי. יוכלו להתאים למגוון רחב של נושאים שלא מצריכים דוגמאות בתמונות או פנייה אישית.
  1. תיהיו קשובים לניתוחים האנאליטים של המודעות שלכם – אמנם זה נשמע קצת פחות זוהר, אבל חשוב להיות תמיד עם האצבע על הדופק. בשביל ליעל את הפרסום בפייסבוק עד כמה שניתן החברה יצרה את Facebook Analytics, שבאמצעותו תוכלו לנתר על הפרסום שלכם ולייעל אותו בזמן אמת.
  2. תייצרו מודעה שאי אפשר לסרב לה – בין אם בהצעה מפתה או במשפט מעורר סקרנות. אפילו תמונה לא ברורה שהגולש ירצה לראות בגדול עשויה לעבוד. זה המקום שלכם להיות יצירתיים בו. חשוב לזכור שהגולשים של ימינו מוצפים בגירויים, הצעות ופרסומות, ועל המודעה שלכם להתבלט מעל כל אלה.

לסיכום, מודעה טובה תיהיה אחת כזאת שהגיעה למשתמש הנכון, בזמן הנכון. לשמחתנו, הפרסום האינטרנטי, ובפרט, פרסום בפייסבוק, מאפשרים לנו לייצר בדיוק את הסיטואציות האלו, כך שבאמצעות תקציב יחסית דל נוכל להגיע לקהל רחב, וחשוב מכך – רלוונטי, של משתמשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *