בזמן בניית אתר יש כמה דברים חשובים שצריך לשים לב אליהם. בין אם זה התוכן, העיצוב, הלוגו, שם בית העסק וכל מה שמהווה חלק מהאתר או בית העסק שלכם ויכול להשפיע על הצלחת האתר או על כשלונו. אחד הדברים החשובים הוא בחירת הדומיין, ובמאמר זה נענה על השאלה איך לבחור דומיין חזק לאתר.

 

מה זה משנה איך קוראים לאתר שלי?

תתפלאו אולי לדעת אבל זה משנה מאוד. שמו של אתר האינטרנט שלכם, הסיומת שלו וכמובן התוכן והעיצוב שבו משפיעים מאוד על איך הוא מקודם בגוגל, כמה אנשים נכנסים אליו, כמה אנשים מחפשים אותו וכמה אנשים יבחרו גם להמליץ עליו ולהעביר אותו הלאה. אז לפני שמתחילים לדבר על איך לבחור דומיין חזק לאתר, חשוב לדעת בשלב הראשון שמדובר בבחירה חשובה במיוחד, ובמקרים מסויימים אפילו גורלית.

 

איך לבחור דומיין חזק לאתר?

כששואלים איך לבחור דומיין חזק לאתר כדאי לדעת שהיא משמעותית ביותר ומציפה הרבה שאלות – איזו סיומת כדאי שתהיה לאתר – co.il או com? האם שם האתר צריך להיות בעברית או באנגלית? ושאלות נוספות שיוכלו להכריע את גורל האתר שלכם.

בהיוועצות בחברות בניית אתרים תוכלו כמובן לקבל את התשובות בהרחבה, אולם אנחנו כאן כדי להתחיל ולתת לכם מושג בנושא.

 

איך לקרוא לאתר שלי?

אחת השאלות הראשונות שצריכות לעלות לכם היא איך לקרוא לאתר. חשבו על בית העסק שלכם, על המאפיינים שלו, מה אתם מוכרים ואיזה שם יכול להיות "סקסי" מספיק כדי למשוך אליו את הגולשים.

ממש כמו פעם, ציירו שמש אסוציאציות והתחילו לבחון את האפשרויות. כתבו כל אפשרות שעולה לכם בראש ונסו לשחק עם הרעיונות שלכם. לבסוף, בחרו שם שהוא קצר, קולע ומגניב מספיק כדי להיות בראש אתר האינטרנט שלכם.

 

נקודה סי או נקודה איי אל

דבר נוסף שישפיע על איך לבחור דומיין חזק לאתר הוא הסיומת שלו. חשבו על בית העסק שלכם – האם התפוצה שלכם וקהל היעד שלכם נמצא רק בארץ או גם בחו"ל? אחרי שתענו על השאלה הזו, יהיה קל יותר להבין מה צריכה להיות הסיומת של האתר שלכם.

 

שמות מסובכים בתרגום

אחד הדברים שצריך לשים אליהם לב הוא איך לכתוב את השם שבחרתם. במידה והשם שבחרתם מכיל אותיות שקשה לתרגם לאנגלית, כמו ח' או צ' שאין להן אות אחת ייצוגית באנגלית, חשבו על דרך הגיונית שבה יהיה קל להקליד את שמו של אתר האינטרנט שלכם. ככל שיהיה מסובך יותר, כך הגולשים ירימו ידיים מהר יותר והסיכוי שהם יגלשו לאתר שלכם יקטן משמעותית.

 

אל תעשו זאת עצמכם!

מומלץ ביותר לפנות לחברת בניית אתרים שתוכל לעשות את כל זה בשבילכם, חברה שיודעת לטפל בדומיין, בניית אתר וורדפרס ושבשרותה הכלים המלאים לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. בהצלחה!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *