אם אתם מנהלים דף עסקי בפייסבוק שבו אתם מפיצים תכנים שיווקיים או תכנים מעמיקים לקהל היעד שלכם, כדאי שתדעו שיש לכם אפשרות, באמצעות מספר קליקים בודדים, להפוך את דף הפייסבוק העסקי שלכם לחנות מקוונת. מדוע כדאי לעשות זאת ומהם, למעשה, היתרונות המרכזיים שבהפיכת דף פייסבוק עסקי לחנות דיגיטלית? כל הפרטים בהמשך.

 

היתרונות המרכזיים של פתיחת חנות על פלטפורמת פייסבוק

כל בעל עסק יודע, כי חנות אינטרנטית מקצועית, היא כלי נהדר להגדלת המכירות, לקיום קשר רציף עם קהל הגולשים, לביצוע מדידות מדוייקות של אסטרטגיות שיווק שונות, ולניהול עסק עם עלויות מופחתות. כאשר מדובר על פלטפורמה המוצעת לנו על התשתית של הרשת החברתית של פייסבוק, בית העסק יכול להנות ממגוון גדול של יתרונות נוספים.

 

אם כך, אלו היתרונות המרכזיים שמציעה פתיחת חנות מקוונת על תשתית פייסבוק לבעלי עסקים שונים, המנהלים את הפעילות שלהם און ליין:

 

קלות, פשטות ומהירות

פתיחת חנות בפייסבוק, מרגע שיש לכם דף פייסבוק עסקי, לא אורכת יותר מכמה דקות. מספר קליקים בודד לפתיחת החנות, ומספר קליקים בודד להוספת המוצרים והמחירים בחנות – וזהו, הכל מוכן. לא תצטרכו להתרוצץ בין גופים שונים ולהמציא אישורים מיוחדים.

 

פתיחת החנות – ללא עלות

פייסבוק מאפשרת לכם לפתוח חנות דיגיטלית על בסיס הדף העסקי שאתם מנהלים, ללא כל עלות מיוחדת. מדובר ביתרון משמעותי שיאפשר לכם להוזיל את עלויות הקמת העסק.

 

קידום החנות

לחנות האינטרנטית שתפתחו על פלטפורמת פייסבוק יש אינטגרציה מלאה עם הפלטפורמה השיווקית  של… פייסבוק, כמובן. יתרה מכך, מאחר שסביר להניח שפייסבוק תרצה להשאיר גולשים בפלטפורמה שלה ככל האפשר, סביר שהיא תיתן עדיפות לעסקים המנהלים את החנות המקוונת שלהם דרכה, גפ בתהליכי השיווק והפרסום. זה אומר שתוכלו למקסם את תקציב הפרסום של העסק באמצעות פלטפורמת פייסבוק.

 

אינטגרציה עם חנויות מקוונת אחרות

אם אתם מנהלים כרבחנות אינטרנטית על בסיס פלטפורמה אחרת, כמו ווקומרס או שופיפיי, תוכלו לבצע אינטגרציה בקלות וביעלות עם החנות מבוססת פייסבוק שלכם. זה אומר שבפועל, מוצרים המנוהלים בחנויות האחרות שלכם יוכלו להיות מוצגים בדף העסקי שלכם בפייסבוק, ואתם תוכלו להרוויח מחשיפה מוגברת למוצרים האלו.

 

למצוא את קהל היעד היכן שהוא נמצא

אם קהל היעד שלכם כבר עושה שימוש בשירותים המקוונים של פייסבוק, מה יהיה פשוט יותר מאשר למצוא אותו שם? חנות המבוססת על הפלטפורמה של פייסבוק תסייע בידכם להגיע אל קהל היעד בערוצים השיווקיים שבהם הוא כבר עושה שימוש, ובדרך זאת, להקטין את אחוזי הנטישה המאפיינים מעבר של גולשים בין פלטפורמות שונות.

 

לסיכום

בעלי עסקים שרוצים לעשות שימוש בפלטפורמה שכוללת בתוכה מנגנון שיווק והפצה, שמתממשקת לפלטפורמות אינטרנטיות אחרות לניהול חנויות וירטוראליות, ואשר עלויות ההקמה והניהול שלה הן אפסיות, ימצאו את פייסבוק כתשתית מתאימה ביותר לצרכים שלהם.

אפליקציה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *