האם קידום באינסטגרם מתאים לכל עסק

האינסטגרם היא בין הרשתות החברתיות הנפוצות ביותר בעולם ובישראל. אנשים משתמשים באינסטגרם כדי להכיר אנשים חדשים, לקדם פרופיל אישי, לשמור על קשר עם חברים וכמובן לפרסם ולהתפרסם. המון אנשים נמצאים ברשת; מפורסמים, מסעדות, מותגי אופנה, בעלי עסקים ועוד. לכן, האינסטגרם הוא קרקע פוריה לקידום ופרסום של מוצרים ועסקים.

פתיחת פרופיל עסקי

האינסטגרם מושך אליו אנשים רבים במגוון גילאים, ועל כן בהחלט יכול להתאים כפלטפורמה פרסומית שתקדם את העסק שלכם. בשלב הראשון, עליכם לפתוח פרופיל עסקי באינסטגרם. עליכם ליצור פרופיל שיספר אודות העסק שלכם בצורה מושכת וקלילה, עם לוגו העסק וקישור לאתר. באפליקציה יש מגוון רחב של אופציות פרסום כמו סטוריז, תמונות, וידאו וגם קידום ממומן באינסטגרם.

לאילו עסקים מתאים לפרסם באינסטגרם?

התשובה הגורפת לכך תהיה – לכל עסק קטן כגדול. כל עסק שמעוניין לקבל חשיפה רחבה יותר ולהרוויח יותר כסף, יכול להשתמש בקידום ממומן באינסטגרם. ברגע שיש לכם פרופיל עסקי באינסטגרם, עליכם לצבור כמות לייקים ועוקבים נכבדת כדי שיעזרו לכם להגיע לחשיפה הגדולה ביותר. זאת ניתן לעשות דרך קניית לייקים ועוקבים (אמיתיים) באתרים המתמחים בכך.

האינסטגרם משתף ברובו סרטונים ותמונות. כך שאם אפשר להכניס את המוצר או השירות לתוך תמונה או סרטון קצר, אזי קידום ממומן יהיה דרך מצויינת בשבילכם.

בימינו, כל אדם יכול להעלות תמונה או סרטון לרשת החברתית, אבל זה לא אומר שזה מה שיעזור לו להתפרסם ולקבל פניות רבות יותר לעסק שלו. עסק שמעוניין לקדם את עצמו בצורה מצליחה, רצוי שישתמש בשרותיה של חברה מקצועית שמתמחה בקידום ויכולה לבנות לכם אסטרטגיית שיווק.

מהו קידום ממומן וכיצד הוא עוזר לכם?

פוסטים ממומנים הם פוסטים בתשלום. סוג אחד הוא פוסט שבו בעל העסק או המותג משלם על קידום של מודעה שכבר קיימת באינסטגרם. היתרון שלו הוא שאין צורך ליצור מודעה חדשה לחלוטין רק למטרת פרסום באינסטגרם, ובעזרת התשלום על המודעה הוא יופץ ליותר משתמשים.

הסוג השני, הוא כאשר מותג מסויים משלם לאנשים בעלי השפעה רחבה, כמו סלבס, שיפרסמו את הפוסטים שלו וכך הם יגיעו להרבה יותר גולשים.

מי שיבחר להשתמש בתבונה בפוסטים ממומנים באינסטגרם, יגלה שהוא יכול להכניס בעזרתם המון כסף לעסק שלו. פייסבוק ואינסטגרם הן בנות אותה משפחה, ועל כן אפשר לטרגט את קהל היעד שלכם על בסיס הנתונים שכבר קיימים אצלכם בפייסבוק.

אם אתה לא שם – אתה לא קיים

עסק שרוצה להצליח בגדול, מבין שעליו להשתמש בכל האמצעים הכשרים העומדים לרשותו. לא סתם ישנן פלטפורמות מגוונות דרכן ניתן לפרסם את העסק. השתמשו באינסטגרם בצורה קריאייטיבית כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלכם. השתמשו בקידום ממומן, בהעלאת סטוריז, תמונות, סרטונים ותוכיחו לקהל שלכם שכדאי לו להגיע אליכם.

לוגו

אז מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הוסיפו קבוצת וואטסאפ לאינדקס הקבוצות
קבוצות וואטסאפ נוספות
מעוניינים להגדיל את הקהילה שלכם? צרו קשר!
מידע נוסף בנושא
ניהול ובניית מערכות מידע

כל ארגון, גם אם הוא אינו ארגון טכנולוגי, זקוק למערכות מידע מתקדמות על מנת לבצע את הפעילות העסקית שלו. מערכות אלו נדרשות להיות מותאמות באופן