הפלטפורמה של וורדפרס מאפשרת לכם כבעלי האתר לעצב את האתר באופן ייחודי ומקורי. במאמר זה נציג את המדריך המלא לעיצוב אתר וורדרפס, מא' ועד ת'.

 

עיצוב אתר וורדפרס – המדריך המלא

וורפרס נחשבת כיום לפלטפורמה הטובה ביותר לצורך בניית אתרים, וזאת בשל העובדה כי מדובר בפלטפורמה נוחה לשימוש אשר מאפשרת להשתמש במאות סגנונות עיצוב שונים, בהתאמה אישית. חשוב לזכור כי עיצוב גרפי הינו חלק אינטגראלי ובלתי נפרד מתהליך של קידום אתר, ולכן חשוב ליצור קשר עם סטודיו מקצועי אשר מתמחה בתחום, וזאת בכדי שתוכלו לעצב את האתר באופן הטוב והמקצועי ביותר. כדי להקל עליכם בתהליך הבחירה של תבניות העיצוב, אנו מציגים בפניכם את המדריך המלא לעיצוב אתר, מא' ועד ת' באמצעות וורדפרס:

אתר אינטרנטי

 

  • קלאסיות היא שם המשחק – עיצוב קלאסי ונקי יאפשר לכם לעצב את האתר ולמנף את המיתוג העסקי, ולכן הימנעו משימוש בתבניות אשר עמוסות בצבע ובצבעים גרפים, זאת בכדי ליצור בסופו של דבר אתר מתוחכם אשר מבוסס על פלטת צבעים קלאסית. עומס של ויזואליה עשוי להוביל לירידה בכניסות לאתר, ולכן היצמדו לקו אחיד מבחינת הצבע וכן הגופן.
  • עיצוב רספונסיבי – העיצוב של האתר שלכם באמצעות וורדפרס חייב להיות רספונסיבי לפתיחה במובייל או בטאבלט, ולכן חשוב לבחור בתבניות עיצוב אשר יתאימו גם למסך צר. באמצעות מעצב גרפי תוכלו לבנות את העיצוב באמצעות תבניות מובנות או תבניות אותן ניתן לעצב באופן אישי, ולכן חשוב לאחר בחירת העיצוב להקטין את המסך בכדי לבדוק האם לאחר הפתיחה תבנית העיצוב מגיבה לשינוי.
  • בחינת התאמה לקידום אתרים – על מנת שתוכלו להבטיח כי העיצוב שלכם בוורדפס יהיה מוצלח, חשוב לבדוק כי הוא מותאם גם לקידום אתרים. למעשה, יש לא מעט תבניות אשר אינן מתאימות לצורך קידום, ולכן באמצעות מעצב גרפי תיבחן כתובת הקוד של התבנית, לצורך בחינת כדאיות השימוש.
  • ויזואליה – מומלץ לבחור בתבניות עיצוב אשר מאפשרות להוסיף תמונות או סרטוני וידיאו, וזאת בכדי לספק לגולש חווית גלישה נעימה באתר, כחלק בלתי נפרד מהעיצוב. באמצעות בחירה בתבנית עיצוב אשר ניתן להוסיף אליה תמונות תוכלו לבנות קומפוזיציה מדויקת אשר תניב עיצוב חדשני ומקורי במיוחד.
  • עיצוב לוגו – תהליך עיצוב בוורדפרס חייב לכלול גם עיצוב לוגו ייחודי עם שם העסק, ולכן לבחור בתבנית עיצוב אשר מתאימה באופן מדויק לעיצוב של הלוגו שלכם, הן מבחינת הצבעים והן מבחינת הגופן, לצורך שמירה על אחידות ועקביות אשר היא חיונית בתהליך של עיצוב מושלם לאתר.
  • בולטות – משך הזמן הממוצע של הגולש באתר נאמד ב 6-8 שניות בלבד, ולכן הרושם הראשוני של האתר חייב להיות עז ובולט. משום כך, בחרו בתבנית צבע בולטת אך עם זאת קלאסית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *