PPC = pay per click = תשלום עבור כניסה, היא שיטת שיווק מקוון בו ניתן להציב מודעות במקומות אסטרטגיים ברשת, ולשלם אגרה רק כאשר לחיצה על המודעה היא על ידי מבקר.

זוהי דרך לקנות ביקורים באתר שלך ולא למשוך אותם באופן אורגני.

כאשר משתמש לוחץ על המודעה העסק שלך ישלם עמלה מוגדרת. עמלה זו נקראת עלות לקליק. העלות לקליק יכולה להשתנות באופן דרמטי, בין כמה שקלים לכניסה או עשרות שקלים.

 

אז האם PPC מתאים לאתר שלך?

להלן חמש סיבות שייתכן שתרצו להוסיף PPC לאסטרטגיה המקוונת שלך:

 

1# -זה ממוקד מאוד.

אתם יכולים לבחור במדויק למי להציג את המודעות שלך על סמך מיקום, מילות מפתח, תחומי עניין, גיל, מין, שפה ואפילו סוג המכשיר המשמש. זה מאפשר לכם לפרסם את הסחורה והשירותים שלכם ישירות לאנשים שסביר להניח שהם מעוניינים במה שאתם מציעים.

 

2#- מאפשר לכם מיקוד מחדש למבקרים קודמים.

בממוצע, מכל 100 אנשים המבקרים באתר, רק שניים יומרו ללקוחות. המשמעות היא ש 98 אחוז מהתנועה הראשונית מבזבזת. מיקוד מחדש מאפשר למפרסמים להזכיר לאנשים שעזבו את האתר בלי לבצע רכישה, לחזור ולראות מה הם מפסידים ואולי בזכות גישה חוזרת הם ירצו לרכוש את המוצר שלכם.

 

3# -חיסכון בשיווק

החיסכון נובע משום שאתם תשלמו עמלה רק  כאשר לוחצים על המודעה שלכם בפועל. בנוסף אם אתם מחשיבים את העובדה ששלושת העמודים הראשונים בחיפוש לרוב יקבלו מעל 46% כניסות הסיכויים הם לטובתכם. PPC מאפשר לעסק שלך להיות בראש דף תוצאות החיפוש על ידי קידום ממומן בגוגל, ואפילו להיות מעל לתוצאות האורגניות ובכך להגדיל את קהל היעד שלכם ולהיחשף גם לקהלים חדשים.

 

4#- תוכלו לעקוב אחר קידום זה.

משמעות הדבר שאתם יכולים לפקח על ביצועי המודעות שלכם ולהתאים אותן אם אינכם מקבלים כמה כניסות שרוצים.כמו כן, המעקב הישיר של שיווק זה נותן לכם את היכולת איזה מודעות מניעות מכירות ועוזרות לעסק שלכם ואילו לא.

 

5#- תוצאות בזמן קצר-

על מנת להגיע לראש תוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים בצורה אורגנית צריך זמן ואנרגיה. אבל עם PPC? אתם תוכלו לעלות מודעה חדשה ולהתחיל לראות תוצאות תוך ימים, אם לא שעות.

כך שאם אתם מחפשים למשוך מיד יותר תנועה לאתרכם ולהגדיל את המכירות, הקדישו ל- PPC מחשבה רצינית. בסופו של דבר, היתרון הגדול ביותר שיש ל- PPC הוא בכך שהוא עוזר להעניק לאתר האינטרנט שלך את תשומת הלב המגיעה לו מהאנשים שיעריכו אותו יותר מכל וירצו לקנות ממכם את המוצר אותו אתם מוכרים.

לסיכום, שיווק על ידי PPC הינו מהיר, חכם וטוב גם אם אינכם מעוניינים לבזבז כסף רב על שיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *