בעידן המודרני רבים מאיתנו בוחרים לעבוד מכל מקום אפשרי ולכן, אם אתם מתכננים בקרוב נסיעה ארוכה למזרח הרחוק, זה הזמן לבחון את הדרך הנכונה לעשות זאת.

ענן וירטואלי – לא רק לצורכי גיבוי

לאחרונה שמעתם על הרבה בעלי עסקים ששילבו שירותי ענן גיבוי בעסק? המטרה שלהם הייתה, בבחירה הזאת, לגבות את כל המסמכים ואת כל החומר הרגיש אודות הלקוחות שלהם? אם כך, כדאי שתדעו שבימינו שירותי ענן הם הרבה מעבר לכך. זה לא משנה אם אתם עובדים בצילום, בקידום אתרים או בכל תחום אחר, כי ברור שאחד מהדברים הטובים ביותר שיש זו האפשרות לעבוד מכל מקום. בניגוד למה שהיה בעבר, היום אנחנו כבר לא צריכים להיות במקום פיזי ספציפי כדי לעבוד, לשלוח חומר או לקבל מסמכים. לכן, אם גם אתם רוצים ליהנות מכך, כדאי שתדעו שבעזרת שירותי הענן המתקדמים ביותר שיש, תוכלו לנדוד ממקום למקום ועדיין בלחיצת כפתור להגיע אל החומר החשוב לכם ביותר, אז למה לא לנצל זאת?

 

איך לבחור את החברה שתיתן לכם שירותי גיבוי ענן?

אם אתם מתלבטים לאיזו חברה לפנות לצורך קבלת שירותי ענן וגיבויים שונים, אנחנו יכולים להבין אתכם. יש היום כל כך הרבה אפשרויות, עד כי ברור מדוע האדם הממוצע עלול ללכת לאיבוד. זה נשמע מוכר? רוצים לסדר את כל העניינים האלה עוד לפני שאתם יוצאים לחוויה כמו טיולים מאורגנים למזרח הרחוק?  אם כך, אתם צודקים. אין טעם להגיע ליעד הראשון בטיול שלכם ורק אז להתחיל לבחור את החברה שתיתן לכם שירותי גיבוי, אחסון וכדומה. לכן אנחנו ממליצים לכם לברר כבר עכשיו:

  • איזה שירותים מציעה החברה?
  • האם החברה יכולה גם לבצע את הגיבוי בענן עבורכם?
  • האם מדובר על חברה שעוסקת בתחום הזה שנים רבות ויש לה גם לא מעט ממליצים?

שווה להתעמק לרגע ולבדוק ממי אתם רוצים לקבל את השירות, שכן אין טעם לבחור בחברה שרק לא מזמן התחילה לעסוק בתחום הזה.

האם שירותי אחסון וגיבוי בענן עולים כסף?

התשובה היא בפירוש כן. לא רק שהמומחים יבצעו עבורכם את הגיבוי עצמו, אלא הם גם יתפעלו את הנושא ויתנו לכם את השטח הדרוש לכם. לכן טבעי שתשלמו על כך לא מעט כסף, אך מצד שני, מדובר על השקעה כדאית שכן בצורה כזאת תוכלו לנדוד ולנהל את העסק מכל מקום בעולם. בנוסף, אסור לשכוח שלמרות הטכנולוגיה המתקדמת, המחשבים כל כולנו עלולים להיהרס ברגע אחד. לכן חשוב כל כך לעשות גיבוי וכמובן שמומלץ לבצע זאת בעזרת חברה אמינה שתוכל לדאוג עבורכם לכל הפרטים. מצד שני, זה לא אומר שאתם צריכים לשלם מחירים מאוד גבוהים בכל חודש תמורת שירותי הענן ולכן יש טעם לברר את העלויות בכמה חברות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *