ניהול דף פייסבוק דורש מומחיות רבה, הקביעה הזאת נכונה במיוחד כשמדברים על ניהול דף פייסבוק לעורך דין. בתחום עריכת הדין יש חשיבות מכרעת להיכרות עם השוק ועם ההתמחויות השונות של משרדי עורכי דין.

צילום מסך של פייסבוק

מה בין דף הפייסבוק ואתר האינטרנט של המשרד.

לרוב משרדי עורכי דין שמשתמשים בשירותיה של חברה לקידום אתרים נותנים לה לנהל גם את דף הפייסבוק של החברה, הצעד הזה יכול להיות מצד אחד חכם, כיוון שהחברה מבינה בקידום ושיווק באינטרנט ולכן תוכל לקדם את דף הפייסבוק שלכם במקצועיות ולצד זאת עלולה להביא לתוצאות לא מספקות.

בחברות לקידום אתרים לרוב אין מומחים לתחום המשפט ולכן הם נוהגים לעבוד בהתאם לתוכנית עבודה מסודרת הקשורה במילות מפתח ובתהליך קידום אתר החברה במנועי החיפוש, מדובר בעבודה שלא משתנה באופן מהותי בין תחומי עיסוק שונים. לעומת זאת, בעת ניהול דף פייסבוק יש להפגין ידע בכל הקשור לתחום המשפטי, ידע שלא תמיד קיים בקרב חברות קידום האתרים.

 

אז למה דף הפייסבוק של עורך הדין שונה מדפי פייסבוק אחרים?

מעורכי דין מצופה להיות אנשים מדוייקים שלא מבצעים תקלות, ניהול רשלני של דף הפייסבוק של המשרד עלול להוביל לפגיעה קשה במוניטין שלו, לכן אם אתם מעוניינים שחברה מומחית לקידום אתרים תקדם לכם את דף הפייסבוק כדאי שתפנו לחברה מתמחה בתחום, כזאת שמנהלת כבר מספר דפים של עורכי דין.

כאשר אתם פונים לחברה מסוג זה חשוב שתבדקו את דפי הפייסבוק שהיא מנהלת, תוודאו שאין טעויות עובדתיות או תקלות משפטיות אחרות.

אם אתם רוצים לצמצם עלויות תוכלו למנות את אחד מעובדי המשרד כפרוייקטור לנושא, תנו לעבוד בצוותא עם אנשי קידום האתרים שלכם, הוא יהיה אחראי על התוכן בעוד שהמשרד לקידום אתרים יהיה אחראי על הנושאים הטכניים שקשורים בניהול הדף.

עו"ד פשיטת רגל, מיסקביץ'

 

למה שעורך דין יחזיק בדף פייסבוק?

דף פייסבוק למשרד עורכי דין חשוב מכמה סיבות, הראשונה היא שנוכחות ברשתות החברתיות היא מחוייבת המציאות, כיום רוב המשרדים מתחזקים נוכחות כלשהי ברשתות, בין אם בפייסבוק בלינקדין או בפלטפורמות אחרות.

שנית, באמצעות הפייסבוק ניתן להגיע לקהלים שלא תמיד ניתן להגיע אליהם בשיטות מסורתיות, למשל ניתן לפנות באופן ממומן לפלחי אוכלוסייה שמעניינים את המשרד על סמך גיל מגדר ותחומי עניין. באופן זה תוכלו להגדיל את כמות הלקוחות של המשרד ובהתאם להגדיל את ההכנסות ואת נפח העבודה של המשרד (5 טיפים לפרסום בפייסבוק).

ניהול נכון של דף הפייסבוק של המשרד מגלם בתוכו יתרונות רבים, לצד המוניטין הטוב שדף פייסבוק מקצועי יוצר הוא גם יוכל למשוך אליכם מתעניינים נוספים ולחשוף את המשרד שלכם בפני קהלים חדשים. חשוב להפקיד את ניהול דף הפייסבוק בידי אנשים שמבינים בתחום כדי להימנע מתקלות שעלולות לפגוע במשרד לכן עשו זאת רק לאחר בדיקה רצינית ואחראית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *