יש לכם עסק משלכם, ובניתם לו אתר נחמד. וכמו שבכל תחום בעולם השיווק הדבר הכי חשוב בפרסומת טובה ובשיווק טוב הוא שיפור המוצר תוך הגברת החשיפה – אותם העקרונות מתאימים גם לקידום אתרים.

אם תבינו את הקונספט הפשוט אך החשוב הזה, שבסופו של דבר הלקוחות שלכם יבואו לאתר שלכם וירכשו את המוצר שלכם רק אם הם ירגישו שהמוצר שלכם נותן להם ערך וכי המחיר יחד עם השירות והאיכות משתלמים להם.

לכן, קידום אתרים למתחילים כמו גם למתקדמים הולך על שני צירים מרכזיים  אשר גם שניהם סבוכים אחד בתוך השני כל הזמן : הגברת החשיפה של האתר שלכם ושיפור חוויית המשתמש של הלקוחות שלכם באתר עצמו.

הגדרות קידום ושיווק

הגברת החשיפה ושיפור הדירוג של האתר שלכם –

כאשר משתמש מקליד שאילתא למנוע החיפוש, ישנם אגלוריתמים שנקראים "זחלנים" אשר סורקים את הרשת ומחפשים את התוצאות הרלוונטיות עבור חיפוש זה. אלכוריתמים אלו כה מתוחכמים, כך שהם יכולים לאחזר תוצאות רבות תוך שברירי שניה ואז לדרג אותם לפי כמה האלגוריתם חושב שהן רלוונטיות לאותו משתמש.

מנועי החיפוש אם כן משתמשים במערכת דירוג מתוחכמת וענקית אשר מתעדפת אתרים אשר יש בהם הרבה תוכן איכותי (מאמרים מקיפים ועמוקים אודות פנים מקצועיים של האתר עצמו), מילות מפתח חשובות מופיעות גם בחיפוש וגם באתר שלכם, מיקום גאוגרפי רלוונטי ועוד המון המון פקטורים חשובים יותר ופחות אשר כולם תורמים לדירוג הכללי של התוצאות.

למה זה חשוב?

כשבעים אחוזים מכל החיפושים בגוגל מקליקים על התוצאו שמופיעות בעמוד הראשון, מתוכם, תשעים אחוז זה רק על שלוש התוצאות הראשונות בלבד.

המשמעות של נתונים אלו היא שככל שהאתר שלכם יהיה מדורג גבוה יותר בגוגל ככה תהיה לכם תעבורה יותר גדולה באתר ויותר אנשים יגיעו לאתר שלכם וייחשפו אליו.

כדי למקסם את הפוטנציאל של קידום האתר שלכם במנועי החיפוש מומלץ להיעזר בגוף מקצועי ומומחה לקידום אתרים כמו לדוגמא חברה לקידום אתרים בגוגל.

שיפור חוויית המשתמש של הלקוחות שלכם באתר שלכם –

לא רק שגם הדירוג שלה אתר שלכם מושפע מכמה האסתטי האתר שלכם, אלא הדירוג נקבע גם לפי כמה זמן מבלים הלקוחות האתר שלכם, אם לאחר שהם הגיעו לאתר שלכם כתוצאה מחיפוש הם המשיכו לחפש תוצאות דומות במקומות אחרים (כלומר האתר שלכם לא נתן להם את הפתרון למה שהם חיפשו), ואם האתר שלכם מותאם למובייל.

אתר שנראה טוב ומזמין את הלקוחות לרכוש בו ולהתעניין בו הוא דוגמא בעצם למקצועיות של בעל האתר ושל העסק, ולכן אתר מעוצב ומזמין אשר מלא בתוכן איכותי ובעל ערך ושהכל עובד בו חלק ושהעיצוב נעים לעין משדר ללקוחות שלכם כי זהו עסק הוגן ומקצועי ושיש לסמוך עליו.

יש המון חומר ומידע עבור קידום אתרים למתחילים אך כדי לחסוך בזמן ולמקסם תוצאות כדי לשכור שירותים של יועץ שמבין בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *