לא ברור לכם למה האתר שלכם תקוע ולא הרבה גולשים נכנסים אליו? ניסיתם לעשות כבר כל מה שאתם יכולים כדי לשווק את האתר אבל המצב לא משתנה? אם כך, יכול להיות שעכשיו הגיע הזמן שלכם לעשות את מה שכל המתחרים שלכם עושים: כלומר, לקדם את האתר בצורה מקצועית. הרי גם אתם בתור גולשים בוודאי יודעים לומר שאם אתר מסוים מופיע אחרי העמוד הראשון של גוגל, מבחינתכם הוא כאילו לא קיים. כולנו עושים חיפוש אחר מידע בעיקר בגוגל, שהוא מנוע החיפוש החזק בעולם וכולנו נכנסים בדרך כלל רק לתוצאות הראשונות שהוא מראה לנו. לכן, אם גם לכם יש אתר שאתם רוצים לקדם אל העמוד הראשון של גוגל, הגיע הזמן שתעשו זאת כמו שצריך. זה אומר שעליכם להבין שקידום אתרים זה מקצוע לכל דבר ולכן, אם חשבתם לעשות את זה תוך כדי שאתם מנהלים את העסק שלכם 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, כדאי שתדעו שזה לא מומלץ. במקום זה עדיף יהיה לפנות אל חברה מקצועית שזו המומחיות שלה ויפה שעה אחת קודם, כי למה לדחות עוד ועוד את ההצלחה שלכם?

מנוע חיפוש פלוס

במה תלוי מיקום האתר שלכם בגוגל?

עוד לפני שנדבר על שיטות שונות וצ'ק ליסט לקידום אתרים, אתם חייבים להבין במה דברים אמורים, כאשר בראש ובראשונה עולה השאלה מה בעצם משפיע על מיקום האתר. כמו שאתם בוודאי יודעים, לגוגל יש אלגוריתם שמשתנה כל הזמן והמטרה של מקדמי האתרים היא לנסות ולפצח את אותו אלגוריתם מסתורי. כיום ידוע לנו שיש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על מיקום האתר של אדם מסוים בגוגל, כאשר לכל גורם יש משקל אחר. בין יתר הגורמים ניתן לדבר על:

  • הקישורים שיוצאים מהאתר שלכם אל אתרים אחרים
  • עד כמה האתר שלכם מהיר או איטי
  • האם יש לאתר שלכם גם התאמה למובייל
  • האם התוכן איכותי

לכן, בבואנו להבין איך עובדים מקדמי האתרים, אנחנו רואים שהם שמים דגש על כל הפרמטרים האלה. בנוסף לכך, מקדמי האתרים יכולים גם לבצע מחקר של מילות מפתח ואף להשתמש בכוחן השיווקי של הרשתות החברתיות השונות, מה שאומר שיש למקדמי האתרים אינספור כלים שעומדים לרשותם. זו גם הסיבה שבגללה קידום אתרים זה לא משהו שאפשר לעשות "על הדרך", שכן צריך להשקיע זמן, מרץ ולא מעט אנרגיות במשימה הזאת.

בחירת חברת קידום אתרים מובילה

האמת היא שאם תיכנסו בעצמכם לגוגל עכשיו ותעשו חיפוש עם המילים "קידום אתרים", אתם תראו שיש אינספור חברות כאלה שעובדות בכל רחבי הארץ ונותנות שירות לכל סוגי האתרים. זה אומנם חיובי כי זה אומר שיש לכם מבחר גדול, אך מצד שני זה גם עלול להיות מעט מבלבל, כי מה אתם יודעים על חברות קידום האתרים השונות? לכן אנחנו מציעים לכם בכל זאת לקחת את הזמן ולבחון כמה שיותר לעומק את הפרטים החשובים אודות החברה שאליה תפנו. בדקו, לדוגמא, מה ההשכלה של מי שיקדם את האתר שלכם? והאם הוא מומחה בתחום? האם מדובר על מקדם אתרים שיש לו ניסיון עשיר? והאם המחירים שפויים? יש אנשים שמשקיעים אלפי שקלים בקידום אתרים בחודש אך ניתן גם לעשות את זה אחרת. לכן שווה לכם לבדוק, בין היתר, לאיזו הוצאה כלכלית אתם נכנסים והאם עומדים להחתים אתכם על חוזה ארוך טווח. בדרך כלל עדיף לבחור חברה שמציעה לכם גמישות, כי מה פתאום שתתחייבו לשלם מעכשיו אלפי שקלים בחודש לזמן רב?

מחפשים יועץ לקידום אתרים לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *