כאשר אנשים מחפשים מידע כלשהו על עורכי דין בימינו, הם מעדיפים לחפש אותו באינטרנט, וספציפית בגוגל. לכן חיוני שמשרד עורכי הדין שלכם יהפוך את הנוכחות המקוונת לחזקה – כך המשתמשים יוכלו למצוא אתכם בקלות, ויגדל מספר הלקוחות שלכם. ניתן כאן כמה עצות שיעזרו לכם לקדם את אתרכם בגוגל.
צרו וקדמו את המותג האישי שלכם
יצירה וקידום המותג האישי בגוגל היא אחת מפעילויות השיווק המקוונות היעילות ביותר בסיוע למשרד עורכי הדין להפוך לפופולרי יותר ברשת. מבדיקות שערכנו, משרדי עורכי הדין מקבלים את "הטראפיק" הטוב ביותר באתר האינטרנט שלהם במידה ומשקיעים בהפנייה לעמודי הביוגרפיה של עורכי הדין שלכם.
לקוחות פוטנציאליים מחפשים להעסיק עורך דין באופן אישי, ולא את המשרד כולו. הם מחפשים לראות עורכי הדין הם אנשים נעימים, מקצועיים ומומחים, שיוכלו לעזור להם. לכן יש להקפיד כי לכל אחד מעורכי הדין שבמשרד שלכם יש דף ביוגרפיה מושקע ומפורט.
מידע שימושי ואינפורמטיבי
על ידי כתיבת מאמרים אינפורמטיביים וטובים באתר שלכם, תוכלו ליצור נוכחות חזקה באינטרנט. באמצעות תוכן מקצועי ומבוסס, משרד עורכי הדין לא מקבל רק תשומת לב של אנשים, אלא גם כדי הזדמנות ללמד אותם על תחום ההתמחות שלו. לדוגמה, משרד עורכי דין שמתמחה ברשלנות רפואית, יכתוב מאמרים רבים בנושא.
שימוש ברשתות חברתיות
פלטפורמות המדיה החברתית הן אחת הדרכים היעילות עבור משרדי עורכי דין לחזק את נוכחותו בגוגל. לשם כך, על המשרד להיות פעיל בפלטפורמות מדיה חברתית פופולאריות, כמו לינקדאין, פייסבוק, טוויטר ו- Google+. באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית, חברות עורכי דין יכולות גם לתת מענה לשאלות של לקוחות.
מדיה חברתית היא פלטפורמה נהדרת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ואנשי מקצוע נוספים בתחום שלכם. יתר על כן, פלטפורמת המדיה החברתית היא אחת הדרכים היעילות לשתף מאמרים, סרטונים או כל סוג של תוכן באתר האינטרנט שלך, ולאפשר חשיפה יותר גדולה לתוכן. כדאי לשכור את שירותיו של מומחה בתחום, שידע לנהל את הרשתות בצורה אופטימלית שאכן תקדם אתכם.
אופטימיזציה לחיפוש בגוגל (SEO)
אופטימיזציה למנועי חיפוש היא ללא ספק הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות כדי לקדם את האתר שלך באינטרנט. גוגל תומכת בקידום אתרים אורגני מכיוון שזו הדרך הנכונה להגדיל את דירוג האתר ואת הפופולריות שלו במנועי החיפוש.
מתכנן מילות המפתח של גוגל עוזר לחברות לבחור את מילות המפתח הטובות ביותר לשוק הספציפי שלהן. החברות יכולות להשתמש במילות מפתח ארוכות זנב או במילות מפתח קצרות כדי להיות מדורגות בגוגל.
כמשרד עורכי דין עליכם להתמקד במילות המפתח בעלות תחרות נמוכה ותדירות חיפוש גבוהה, וליצור פוסטים באתר או ברשתות החברתיות הכוללים את מילות המפתח הללו. יש לכלול בפוסטים תוכן אינפורמטיבי ומעניין שיגרום לאנשים להבחין בו.