קידום אתרים בכלל, ובפרט קידום אתרי עורכי דין, מתבצע במטרה להגדיל את החשיפה של משרד עורכי הדין בכל תחום כמו רשלנות רפואית למשל לקהל לקוחות פוטנציאלי. על מנת להגיע למספר הגדול ביותר האפשרי שללקוחו ת פוטנציאליים, מומלץ לקדם את האתר בכל הפלטפורמות הקיימות והזמינות. בין השאר, קידום אתרי עורכי דין בפייסבוק מהוה דרך מצוינת לשמור על קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולהרחיב את קהל הלקוחות העוקבים באופן קבוע אחרי האתר המקודם. מה בין קידום אתרים במנועי החיפוש, לבין קידום אתרים בפייסבוק? (5 טיפים לפרסום בפייסבוק) כיצד עשוי להשפיע קידום האתר ברשת החברתית הנחשבת הזאת, על הקשר של האתר עם לקוחות פוטנציאליים ועל התוצאות המעשיות שלו??

 

קידום אתרים בפייסבוק או במנועי החיפוש

למרות שבשנים האחרונות הפכו יותר ויותר בעלי אתרים לבעלי מודעות גבוהה לנושא הפעילו ברשת האינטרנט, הרי שיש רבים שעדיין אינם מבינים את ההבדל בין מנועי החיפוש לרשתות החברתיות. זאת ועוד – רבים אינם מבינים את האופן שבו פועלות הרשתות החברתיות מצד אחד, ואת התועלת המרובה שניתן להפיק מקידום ברשתות הללו, ובתנאי שהדבר נכשה ביעילות הרבה ביותר ובמקצועיות.מומחים לדבר קבעו כבר מזמן שהקידום הכרחי בכל הפלטפורמות. לא רק שהדבר איננו גורם לנזקים, אלא שהוא עשוי להועיל ביותר. יש לקוחות שמרכז החיי ם שלהם באינטרנטי נע סביב הרשתות החברתיות, בעוד שלקוחות שלא הצטרפו לרשתות החברתיות, נוהגים לגלוש באמצעות מנועי החיפוש המוכרים להם, קרי גוגל ודומיה. בישראל, נכון להיום, מנוע החיפוש הפופולארי ביותר הוא גוגל.

קידום אתרים במנועי החיפוש מתבצע באמצעות הוספה של תוכן איכותי באתר באופן קבוע ומתמשך, תוכן שאמור למשוך גולשים ולהעלות את קרנו של האתר אצל מנועי החיפוש. אבל כשמדובר בתחום של קידום אתרי עורכי דין בפייסבוק, המצב שונה במקצת. תחילה יש להקים דף עסק בפייסבוק, שיהיה בעל נראות גבוהה וימשוך אליו גולשים. ההמלצה החד משמעית היא שאת הדף יקימו אנשי מקצוע מיומנים. ככל שהדף ייראה מקצועי יותר, כך הוא יוכל למשוך אליו גולשים רבים יותר, שיהפכו בהדרגה לקהל היעד הפוטנציאלי.

קדום אתרים בפייסבוק ושיפור הקשר עם הלקוחות

בניית הדף העסקי בפייסבוק היא רק השלב הראשון בדרך להגדלת מספר העוקבים בדף ואיתם גם מספק הלקוחות הפוטנציאליים. דף העסק בפייסבוק הוא בדיוק המקום שיסייע לעסק למור על קשר הדוק עם הלקוחות. כל לקוח ההופך למנוי של הדף, מגדיל את הפוטנציאל שלו לחשיפה אצל לקוחות חדשים רבים. החשיפה מאפשרת ללקוחות הפוטנציאלים לעקוב אחרי הדף ולהגיב למסרים שונים במקרה הצורך. דף הפייסבוק יפרסם מאמרים שנכתבו באתר האינטרנט, ולכל הפחות את החשובים שבהם. מצד שני, באתר האינטרנט יש, קרוב לוודאי, כפתור ייחודי המאפשר להגיב באופן ייחודי היישר מהאתר לדף הפייסבוק.

בנוסף, ניתן לבצע באמצעות דף הפייסבוק פרסום ממוקד בתשלום, בדומה לקידום הממומן של גוגל, שיגיע ללקוחות פוטנציאליים הן בסביבה המיידית של הדף והן במקומות אחרים. מפעיל הדף יכול להשתמש בו ככלי להגיע לקבוצות שונות או לפורומים שונים, ששם ניתן להגדיל את החשיפה עוד יותר. קידום בפייסבוק הוא כלי מצוין, אם יודעים להשתמש בו נכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *