מהי סוכנות שיווק דיגיטלי ומה היא עושה?
באנו לעשות סדר בבאלגן הגדול שנוצר מסביב לרשתות חברתיות, שיווק בדיגיטל וכל המונחים האלה שאתם לא בטוחים מה הם אומרים או מה לעשות איתם. עולם הדיגיטל הוא עולם שמאוד התפתח בשנים האחרונות, הוא יצר המון משרות, חברות ומונחים חדשים שלא היו קודם. מרגישים שנשארתם מאחור? לא לעוד הרבה זמן! מהו שיווק דיגיטלי? שיווק דיגיטלי […]
שיווק דיגיטלי במאה ה – 21 – מותרות או כלי בסיסי?
רבים רואים את העידן הנוכחי כעידן הצריכה. יש תרבות של צריכה משמעותית שלא באה לידי ביטוי בעידנים הקודמים. הדבר מוביל אותנו לא פעם לתהות מה מהדברים שאנחנו צורכים על בסיס קבוע נחשב למותרות או כלי בסיסי. חלק מסדרת מדריכים בנושא, יצאנו לבדוק הוצאות שונות מתחומים שונים. הפעם, במדריך ה- 4 בסדרה, בחרנו לבדוק האם שיווק […]
שיווק דיגיטלי – קבוצות פייסבוק או וואטסאפ?
במאה ה-21 קבוצות הפייסבוק והוואטסאפ תפסו תאוצה בכל הקשור לשיווק דיגיטלי. אלו הן הפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום ולהגדלת קהל היעד. המאמר יעסוק בשיווק דיגיטלי באמצעות פלטפורמות אלו. שיווק דיגיטלי בקבוצות הפייסבוק עסקים רבים הבינו שעל מנת להיות נוכחים ורלוונטיים עליהם להשתמש ברשתות החברתיות בצורה יעילה כדי לשווק את המוצרים והשירותים שלהם. כיום כל אדם […]
איך תשלבו נכסים דיגיטלים עם הצרכים ב2021?
מהו נכס דיגיטלי זו אחת ממילות החיפוש הנפוצות בגוגל. יותר ויותר אנשים מתעניינים בנושא זה מכיוון שהם מבינים כי נכס דיגיטלי הוא אופציה מעולה להשקעה חכמה. אם כן במענה לשאלה מהו נכס דיגיטלי אנו חייבים לציין כי נכס כזה הוא אתר אינטרנט אשר מספק לנו הכנסה פסיבית מבלי להשקיע כסף כל הזמן. כל מה שאנו […]
שיווק אולם אירועים – אינסטגרם, פייסבוק או גוגל? מה הדרך הטובה ביותר
בתור מנהלים של אולם אירועים, אתם רוצים כל הזמן להבטיח שתהיה לכם תנועה של לקוחות חדשים איתן איתן לשפר משמעותית את כמות העסקאות שאתם סוגרים. על פניו זו היא משימה אפשרית, אך בפועל אתם צריכים להשקיע לא מעט כסף ביצירת ערוצי שיווק פעילים. במרבית המקרים ערוצי הפרסום העיקריים בהם עובדים מנהלים של אולם אירועים בדרום […]
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום בפייסבוק כדי לראות תוצאות?
מעטים העסקים היום אשר מוותרים על פרסום וזאת עקב העובדה כי זוהי הדרך היחידה להשיג לקוחות חדשים ולכן השאלה היא לא האם לפרסם אלא היכן לפרסם. אין ספק כי פרסום בפייסבוק הוא אופציה נהדרת וזאת עקב העובדה כי פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. יש מחקרים המראים כי הישראלים נמצאים זמן רב בפייסבוק וכאשר נמצאים […]
מכירות רכבים אונליין בתקופת הקורונה – האם באמת היו עסקאות?
בעוד שווירוס הקורונה תפס את כולנו במפתיע, שנת 2020 צופה לנו עדיין התפתחויות בענפים רבים ובתעשיות בעולם. תחום הרכב אינו נשאר מאחור וכבר כולנו מרגישים בחזרתו לשגרה של הענף, אבל נותרת השאלה: עד כמה באמת היו עסקאות של מכירת רכבים בתקופת הקורונה (אונליין)? זמני הקורונה, מי היה חושב שבכלל נתמודד עם מגפה כלל עולמית שמשפיעה […]
המדריך המלא לעיצוב אתר וורדפרס
הפלטפורמה של וורדפרס מאפשרת לכם כבעלי האתר לעצב את האתר באופן ייחודי ומקורי. במאמר זה נציג את המדריך המלא לעיצוב אתר וורדרפס, מא' ועד ת'. עיצוב אתר וורדפרס – המדריך המלא וורפרס נחשבת כיום לפלטפורמה הטובה ביותר לצורך בניית אתרים, וזאת בשל העובדה כי מדובר בפלטפורמה נוחה לשימוש אשר מאפשרת להשתמש במאות סגנונות עיצוב […]
איך לקדם את העסק בגוגל מפות?
גוגל מפות הפך לאחד הכלים הכי אפקטיבים ויעילים לעסק שלנו. בעזרת גוגל מפות לקוח אשר מחפש שירות מסוים באזור ספציפי יכול למצוא עסקים רלוונטים ולא פחות מכך – לנווט היישר אליהם. מתוך ההבנה של הכח העצום שגוגל מפות טומן בחובו החלטנו להקדיש מאמר שלכם לאיך לקדם את העסק בגוגל מפות? שלב ראשון – הרשמת העסק […]
האם כל לוגו חייב להיות בעל ערך מוסף?
הלוגו הוא הפנים של כל מותג. הלוגו מכיל בתוכו את תמצית המסר והמהות של המוצר שעומד מאחוריו, ואחראי לצורה שבה הוא נתפס בעיני הציבור. לוגו של מותג יכול ללמד אותנו הרבה על אותו המותג – הייחוד שלו, החזון שלו והתכונות המרכזיות המאפיינות אותו. עם זאת, קיימים לא מעט לוגואים שאין מאחוריהם ערך מוסף או סיפור […]
קידום אתרים למתחילים
יש לכם עסק משלכם, ובניתם לו אתר נחמד. וכמו שבכל תחום בעולם השיווק הדבר הכי חשוב בפרסומת טובה ובשיווק טוב הוא שיפור המוצר תוך הגברת החשיפה – אותם העקרונות מתאימים גם לקידום אתרים. אם תבינו את הקונספט הפשוט אך החשוב הזה, שבסופו של דבר הלקוחות שלכם יבואו לאתר שלכם וירכשו את המוצר שלכם רק אם […]
מהו משרד פרסום דיגיטלי? איך שונה ממשרד פרסום רגיל ומה מציע?
בעלי עסקים כמו גם עצמאיים אינם מבינים לעיתים מהו משרד פרסום דיגיטלי, ובמה הוא שונה מהפרסום הרגיל. אנחנו כאן עם כל הפרטים החשובים ביותר. פרסום דיגיטלי – מהפכה של ממש בשנים האחרונות ניתן לראות באופן ברור כי תקציבי הפרסום, הן של חברות וארגונים והן של בעלי עסקים ועצמאיים עברו לפלטפורמה הדיגיטלית, וזאת כחלק ממגמה כלל […]
כל היתרונות של חנות וירטואלית על פני אתר תדמית
בעלי עסקים רבים מתלבטים בשאלה האם לפתוח חנות וירטואלית או שמא אתר תדמית. אנחנו כאן עם התשובה. האם עדיף לפתוח חנות וירטואלית על פני אתר תדמית? מסחר אלקטרוני בעידן הנוכחי מחייב בעלי עסקים לבצע חשיבה מחודשת לגבי התמהיל העסקי, זאת לאור פריחתן של הרשתות החברתיות כמו גם מנועי החיפוש השונים. למעשה, התנהגות הצרכנים בעשור האחרון […]