רבים רואים את העידן הנוכחי כעידן הצריכה. יש תרבות של צריכה משמעותית שלא באה לידי ביטוי בעידנים הקודמים. הדבר מוביל אותנו לא פעם לתהות מה מהדברים שאנחנו צורכים על בסיס קבוע נחשב למותרות או כלי בסיסי. חלק מסדרת מדריכים בנושא, יצאנו לבדוק הוצאות שונות מתחומים שונים. הפעם, במדריך ה-  4 בסדרה, בחרנו לבדוק האם שיווק דיגיטלי נחשב למותרות או כלי בסיסי. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות המעניינות שהגענו אליהן.

 

איך הגענו למסקנות המדוברות?

אם קראתם את המדרכים הקודמים שלנו בסדרה, אתם וודאי יודעים שאנו נעזרים בגורמים חיצוניים שמאפשרים לנו להבין את הדעה של הרוב בכל הנוגע להוצאות שונות. במידה ולא קראתם את המדריכים הללו, נציין בפניכם שאנחנו פונים אל גולשים ברחבי הרשת ומבקשים מהם לענות על סקר ובו יש שתי תשובות אפשריות:

  • מותרות
  • כלי בסיסי

כך שבעצם, כל פעם אנחנו מעלים נושא מסוים והגולשים בוחרים את האפשרות הנכונה לדעתם. הפעם פרסמנו את הסקר בפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות פייסבוק שונות
  • עמוד האינסטגרם שלנו
  • פורומים שונים ברחבי הרשת

קראו את השורות הבאות ותגלו מה הגולשים חושבים על שיווק דיגיטלי.

 

מהי דעת הרוב בנושא?

נציין תחילה כי 85% מהמגיבים על הסקר ציינו שלדעתם שיווק דיגיטלי במאה ה – 21 הוא אינו מותרות כלל. כשביקשנו לפרט מתחת לסקר את ההסבר, קיבלנו כל מיני דעות שאומרות שאם לא מפרסמים את העסק באמצעות חברות שעוסקות בשיווק מסוג זה, העסק צפוי להיות רדום וללא הכנסות. ראוי לציין שלא רק שהרוב היו בעד התשובה "כלי בסיסי", היו הרבה שציינו שפנייה אל חברה מוכרת כמו BEST LINKS מובילה לתוצאות, כך שאפשר לומר בוודאות שההוצאה תשתלם בסוף.

 

שיווק דיגיטלי הוא חובה

אז עכשיו אנו יודעים שמרבית הגולשים סבורים ששיווק דיגיטלי הוא חובה. כעת, יש להעמיק מעט בנושא ולהבין מה עומד מאחורי זה. שלומי מפתח תקווה ציין שיש לו עסק קטן למכירת מוצרי קוסמטיקה. לדבריו, הוא התחיל לשווק את העסק באמצעות שיווק דיגיטלי תוך חשש שהכסף יילך לפח. לדבריו, הוא גילה שלא רק שהכסף לא הלך לפח, הוא הביא לו מספר רב של רכישות שהגדילו את ההכנסות שלו פי 5 תוך תקופה קצרה.

 

בחירה נכונה בחברת שיווק דיגיטלי

רבים ציינו בפנינו שבחירה בחברת שיווק דיגיטלי צריכה להיעשות באופן נכון. שכן, בחירה שגויה עשויה להוביל לכך שהשיווק יהיה מותרות. הכוונה היא שיש חברות שאין להן ניסיון בתחום והן לא מובילות בעצם לתפוקה איכותית. אז אנחנו מציעים לכם לבדוק שאתם בוחרים בחברה איכותית בעלת ניסיון כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בכלי בסיסי שהכרחי לעסק שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את דעת הרוב בנוגע לשיווק דיגיטלי, נתראה במדריך הבא.

מחשב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *