צעצועי מין הופכים ליותר ויותר פופולריים בשנים האחרונות, גם בקרב גברים. כולם אוהבים ליהנות, וזו דרך יחסית קלה להגיע לכך. החידושים והעיצובים החדשים בתחום אביזרי מין לגבר בהחלט מסקרנים. יש מגוון גדול מאוד, וברגע שתתחיל להשתמש בהם, תתהה מדוע אף פעם לא עשית את זה עד עכשיו.

 

על צעצועי מין

ראשית, כמה דברים שכדאי לזכור. רבים מבין צעצועי המין הבאים יכולים לשמש לבד או עם בן / בת זוג מכל מין. יצירתיות היא חשובה, אך התייחס תמיד להוראות השימוש אם אתה לא בטוח. אם זאת הפעם הראשונה שלך, התחל לאט ובגודל הקטן ביותר. חשוב גם לשמור על תקשורת נכונה ובטוחה עם בן / בת הזוג בשימוש זוגי.

 

וכעת לרשימת הצעצועים המובילים:

 

סט טבעות פין

שחקו mix-and-match עם סט זה הכולל ארבע טבעות סיליקון שונות. הן לא רוטטות או משהו, אבל לא תמיד צריך רעש וצלצולים בשביל ליהנות ולהתענג.

 

מעסה ערמונית עם 9 מהירויות

אם אתה (או אתה ובן / בת הזוג) מעוניינים בגירוי ממונע לערמונית, המוצר של חברת Phanxy עושה מסאז' פשוט, ובמחיר סביר עבור מכשיר שכולל תשע מהירויות.

 

טיזר ראש רוטט

להרפתקנים יותר, מנגנון זה מעביר תנודות בראש הפין שלך. באמצעות שלט רחוק, אתה יכול לעשות זאת לעצמך, או להשאיר את בחירת העוצה לבן / בת הזוג לגירוי כנוע מעט. למרות כל ההנאה שהוא מעניק, הוא לא צעצוע המין העמיד ביותר.

 

Sensation Swirl Blowjob Stroker

מכשיר זה מיועד לאלו שנהנים במיוחד ממשחקי הפה. המכשיר תוכנן להרגיש כמו פה אמיתי, ואתה יכול להשתמש בו על עצמך. זה נהדר גם עבור זוגות שאחד מהם אוהב לקבל, אבל השני לא מתלהב במיוחד לתת.

 

ביצת אוננות

לפעמים, דברים טובים מגיעים באריזות קטנות. לביצת האוננות של Tenga יש חומר אלסטי בפנים שמתאים לכל גודל ומגיע משומן מראש. חבילה זו כוללת מרקמים שונים להענקת רמה נוספת.

 

דילדו בצפיפות כפולה

אם אתה מחפש דילדו, זה הסוג הטוב ביותר – זמין בשני גדלים וחמישה צבעים ועם בסיס יניקה. כדי להוסיף למשיכה, המוצר נעשה בעבודת יד, והמותג עצמו מוקדש לתנועת הסקס פוזיטיב.

 

משאבת ואקום לפין

כדי להיות מוכן באופן מלא למפגש מיני, נסה משאבה אוטומטית המשתמשת בשאיבה בכדי להזרים יותר דם לפין.

 

חרוזים

החרוזים של Lelo נועדו לעורר ולחזק את השרירים לאט, ותוכלו להשתמש בהם בשתי דרכים – בתוך הנרתיק או אנאלית, מה שתעדיפו. ניתן להשתמש בהם לאורך כל היום להנאה ממושכת יותר.

 

טבעת פין רוטטת

טבעת זו מיועדת לרטוט, גם בשליטה מרחוק, לעורר את הפין ואת האשכים ובו זמנית לעורר את הדגדגן של בת הזוג.

 

אביזרי מין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *