חווית המשתמש באתר היא נדבך משמעותי וחיוני לשם הצלחת האתר, ושמו הטוב של האתר. במאמר הבא נסביר לכם בדיוק כיצד ליצור חווית משתמש טובה באתר, ומה חשוב לדעת לגבי תחום התנהגות הצרכנים אשר משנה את פניו במאה הנוכחית.

 

התנהגות צרכנים – בואו ללמוד לעומק על המהפכה הגדולה של המאה ה-21

המאה ה 21 הביאה עמה מהפכה צרכנית ותרבותית ראשונה במעלה, כחלק מעלייתן של מנועי החיפוש והרשתות החברתיות. למעשה, אם עד לפני עשור רובנו צרכנו או רכשנו מוצרים/שירותים באמצעות חנויות פיזיות, כיום רוב הצרכנים מבקשים לבצע את הרכישות שלהם באמצעות מנוע החיפוש וכן אתרם מתמחים. יתרה מכך, מומחים לתחום התנהגות צרכנים מציינים כי השינוי אותו עובר הצרכן משפיע באופן ישיר על בעלי האתר, כחלק מהרצון של הצרכן לקבל שירות איכותי וחווית משמש מהירה, קלה ופשוטה הנהוגה כיום הן בישראל והן בעולם. על אף כי רבים סבורים כי התחום בישראל עדיין בחיתולו, כבר היום ניתן לראות כיצד חברות ענק וכן עסקים בינונים, קטנים וגדולים החלו לפתח ממשקי אתר נוחים אשר נועדו להעניק לצרכן את חווית המשתמש הטובה ביותר. אם בבעלותכם אתר או שמא אתם עומדים להקים, בהמשך המאמר נציג בפניכם טיפים מעולים אשר יאפשרו לכם להעניק ללקוח/גולש חווית משתמש טובה אשר יניב אחוזי המרה גבוהים מגולש – לרוכש.

חוויית משתמש טובה

איך ליצור חווית משתמש טובה באתר?

ראשית כל, חווית משתמש טובה באתר מתחילה מהנראות, ואם לפרט לעומק – אופטימיזציה. האתר שלכם חייב להיות מותאם לפתיחה הן באמצעות מכשיר נייד והן באמצעות המחשב, באופן שבו התוכן של האתר הוא מותאם לגולש מבחינת גודל האותיות, תמונות וכן אפשרות ליצירת קשר. אפשרות ליצירת קשר היא חיונית לצורך חווית משתמש טובה, ולכן כל אתר חייב לציין באופן בולט את פרטי ההתקשרות כמו גם לאפשר ללקוח לשוחח עם נציג וירטואלי, באמצעות בוט. אתרים מובילים בתחומם מאפשרים ליצור קשר באמצעות וואטספ אוטומטי המאפשר לשמור על קשר ישיר עם הגולש/לקוח, כחלק מן ההבנה כי הלקוח מצפה לקבל מענה ישיר בעבור שאלות/מענות בפלטפורמה של האתר. זאת ועוד, קידום אתר בצורה נכונה ויצירה של חווית משתמש מתבסס על אמצעי אבטחה השומרים על פרטיותו של הלקוח, ומניעת הסתבכות ושיימינג כתוצאה מפרצת אבטחה.

 

חווית משתמש טובה – שיפור תדמיתו של בית העסק

האלמנט החשוב ביותר אשר עליו יש לשים את הדגש בתחום של חווית משתמש באתר הוא ללא ספק שיפור התדמית של בית עסק. בתי עסק וחברות אשר לא ישכילו לבצע קידום אתרים מקצועי המשלב חשיבה מעמיקה על צרכי הלקוח ימצאו עצמם מחוץ למשחק, ואילו חווית משתמש טובה תניב המלצות ואף תאפשר גידול במספר הלקוחות, כחלק מחווית משתמש נוחה ונעימה המתבצעת באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *