מחפשים דרך מהירה ויעילה לקדם את עצמכם או את העסק שלכם ולהגביר את החשיפה? כנראה שמה שאתם מחפשים זה קידום ברשתות החברתיות. קידום ברשתות החברתיות היא שיטת שיווק דיגיטלית נפוצה ומוכרת לקדם עסקים ומוצרים שונים ברשת.

אחד היתרונות הגדולים של השיטה הוא ההספק והתוצאות שרואים בזמן קצר, מה שגורם לרבים להתאהב בשיטה. בואו לשמוע כיצד תוכלו לעשות זאת גם אצלכם.

 

אתה פעיל ברשת משמע אתה קיים

רבות כבר דובר ונאמר על דור המסכים, אלו שכל היום באינסטגרם, בפייסבוק או בטיקטוק. מוכרים או לא, המרוויחים שהעיקריים מכך הם אתם – אלו שרוצים לפרסם את עצמם,להגיע לקהל חדש או ללקוחות פוטנציאליים. בעלי עסקים ואנשים פרטיים כבר יודעים מזמן, מי שלא נמצא ברשתות החברתיות, כמעט ואינו קיים.

אך לא מספיק שיהיה לכם עמוד, דף או משתמש באחת מהרשתות החברתיות או בכולן יחד, כדי להגביר את החשיפה באמצעות הרשתות החברתיות צריך להשתמש בשיטות שיווק וקידום שונות.

 

מעגל שצריך לשבור

אחת השיטות הטובות ביותר להגדיל את החשיפה והפרסום של משתמש ברשתות החברתיות, היא להעלות את העניין בפוסטים שהוא מעלה. מדוע? מכיוון שככל שהפוסט של משתמש יוצר יותר עניין, כלומר מניב יותר לייקים תגובות ושיתופים, כך הוא נחשב למעניין יותר בעיני האלגוריתם של הרשת החברתית, מה שמוביל ליותר חשיפה.

אם יהיו לכם הרבה לייקים וצפיות אתם תקבלו יותר חשיפה, אבל איך תקבלו הרבה לייקים וצפיות אם אין לכם הרבה חשיפה? – זהו מעגל סגור שצריך למצוא דרך להיכנס אליו. אז איך עושים זאת? ישנם אתרים שונים שמציעים שירותים של קניית לייקים ועוקבים ברשתות השונות, לדוגמא תוכלו למצוא אתר כזה בקישור הבא https://goolike.co

 

איך זה יעזור?

כפי שהסברנו מקודם – ככל שהפוסטים שלכם יקבלו יותר לייקים, תגובות, צפיות או שיתופים, כך הוא יקבל יותר חשיפה לאנשים חדשים ברשת. לכן, כאשר קונים עוקבים, מגדילים בהכרח את מספר המתעניינים בפוסט שלכם, כך שהוא באופן אוטומטי יתחיל להופיע גם אצל אנשים חדשים שיוכלו להתעניין, ועל ידי כך תגדילו באופן מיידי את החשיפה שלכם.

 

האם מספיק רק לקנות עוקבים?

התשובה היא כמובן לא. אם אתם רוצים להגדיל את החשיפה כאן ועכשיו – זה בהחלט יעזור לכם, אבל חשוב לזכור שכאן העבודה הקשה רק מתחילה. עכשיו אחרי שמצאתם דרך להביא את האנשים החדשים אליכם, אתם צריכים לדאוג למצוא דרך להשאיר אותם אצלכם, כלומר שיתחילו לעקוב ולהיות פעילים בפוסטים שאתם מעלים, כדי שהחשיפה לא תפסיק ורק תגדל.

איך עושים את זה? יוצרים תכנים מעניינים, שדורשים את המעורבות של הצופים או כאלו שפשוט יגרמו להם לראות עד הסוף את הסרטון שהעלתם או לפחות לקרוא את כל הטקסט שכתוב.

רשת חברתית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *