יש לך רעיון מהפכני וחדשני שאף אחד לא חשב עליו לפני כן? רוצה להכניס אותו לתוך מכשיר הטלפון שלך? בוא תגלה כיצד

 

בעידן החדש של ימנו אנחנו חיים מהפכת תעשייה יומיומית בעקבות הטכנולוגיה שנכנסת לחיינו כל פעם בצעדים גדולים יותר. בעוד שמשרות רבות מתחילות להיות לא רלוונטיות ולרדת מהשוק, משרות רבות אחרות שלא היו קיימות קודם קמות לתחייה. דוגמא פיתוח אפליקציות הינה חברה שמתעסקת בתחום שנכנס לאחרונה שניתן לעשות ממנו הכנסה צדדית נחמדה, אבל אם זה ממש מצליח אפשר גם לממן את שלושת הדורות הבאים אחרייך. אז אם הגעת לכאן כי אתה שואף להיות בסקאלה הזו, תקבל מדריך קצר וענייני לכל מה שמפתח אפליקציות צעיר צריך לדעת.

 

יש לי חלום

אז יש לך רעיון ואתה מלא תשוקה והתלהבות לגביו – זה החלק הכיף. עכשיו מתחילה העבודה האמתית והשלב הראשון הוא סקר שוק. תחילה, עלייך לברר האם קיים מוצר כמו שלך? מה הערך שהמוצר שלך נותן? במה הוא שונה מאחרים? בהמשך, חשוב לבדוק האם המוצר שלך משרת צורך שקיים אצל הלקוח? מה שמוביל לשאלה הבאה והיא – מי הם הלקוחות שלי? מי הוא קהל היעד שאתה מעוניין לכוון אליו? רק לאחר שתענה על כל השאלות הללו, תוכל להתקדם ולעבור לשלבים המעשיים.

 

בחירת פלטפורמה

לאחר שביצעת את עבודת המחקר, רגע לפני שאתה ניגש למלאכת הפיתוח עלייך לבחור בסוס המנצח שלך – אייפון או אנדרואיד? בגלל שמדובר בשתי מערכות הפעלה שונות לגמרי, תהליך הפיתוח לכל אחת מהן יהיה נפרד. כלומר, אם אתה מעוניין לפתח אפליקציה שתעבוד בשתי המערכות אתה בעצם תצטרך לפתח 2 אפליקציות. נתון משמעותי שעלול להכריע בבחירה הוא העובדה שידע בשפת התכנות שדרוש לפיתוח אפליקציה לכל מערכת הוא שונה. עבור אייפון יש צורך בשפת C ואילו באנדרואיד יש צורך בידע בשפת JAVA. במידה ואין לכם ידע באף אחת מהשפות הללו או ידע בסיסי בתכנות כלל, זה הזמן לשפר את זה וללמוד תכנות! אם תכנות זה דבר שלא מדבר אליכם אז מומלץ מאוד לשכור את מי שיעשה את זה עבורכם.

 

פרסום

כשהאפליקציה יצאה לאוויר העולם – בין אם מדובר בעולם האייפון או האנדרואיד – הדבר הקריטי שיש לעשות הוא לשווק אותה בכמה שיותר אפיקים אשר רלוונטיים למוצר שלכם. בעולם המדיה האפשרויות הן רבות ומגוונות החל מהרשתות החברתיות ועד לשלל אתרי אינטרנט שונים. למשל, אם האפליקציה שלך עוסקת בנושא מוזיקה, תכוון לכלל קבוצות המוזיקאים שיש בפייסבוק, אתרי מוזיקה שונים, סרטונים ביוטיוב וכדומה. דרך נוספת היא להשתמש בפרסום ממומן וכך יהיה לכם "ראש שקט" ולקוחות רבים.

לסיכום, מהצד נראה שכל אחד יכול להיות מפתח אפליקציות. אבל האם כל אחד יכול להיות יזם, מתכנת ואיש עסקים? אם יש בך את שלושת אלו, אתה כבר בדרך הנכונה.

 

קנייה וירטואלית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *