אי סים זה דבר נהדר. במכשירים שתומכים ב-eSIM את יכולה להחזיק מספרי טלפון מרובים באותו מכשיר. העובדה הזו מאפשרת לנו להוזיל עלויות בטיולים בחו"ל ועוד מגוון פונקציות. eSIM הוא מאוד נוח וגמישים, אבל איך מפעילים אותו בכלל?

 

איך מפעילים אי סים?

כדי להשתמש ב-eSIM, תצטרכי קודם כל לוודא שהמכשיר שלך תואם לטכנולוגיית eSIM. אחרי שווידאת שהמכשיר שלך עובד עם הטכנולוגייה הזו, תצטרך להשיג כרטיס eSIM. ניתן להשיג כרטיס אי סים מחברה בינלאומית או מחברה ישראלית דרך האינטרנט. כדי להפעיל אי סים, יש לעקוב אחרי 4 השלבים הבאים:

  1. היכנסי לתפריט ההגדרות במכשיר שלך, וחפשי את האפשרות "נתונים ניידים" או "רשתות סלולריות".
  2. בחרי באפשרות "הוסף תוכנית חדשה" או "הוסף פרופיל חדש".
  3. השתמשי במצלמת המכשיר כדי לסרוק את קוד ה-QR בכרטיס ה-eSIM, אם רכשת את התוכנית באופן ידני או ממכשיר אחר, או הזיני את קוד ההפעלה באופן ידני.
  4. בצעי את כל ההוראות הנוספות שעשויות להופיע על המסך כדי להשלים את תהליך ההפעלה.

לאחר הפעלת ה-eSIM, תוכלי להשתמש בו כחבילת הסלולר הראשית שלך, או כתוכנית משנית לנסיעות בחו"ל. שימוש נוסף לאי סים הוא פתיחת מספר נפרד לעבודה, מבלי צורך בהחזקה של שני מכשירים. שימי לב שהתהליך עשוי להשתנות בהתאם למכשיר ולספק, כך שתמיד כדאי לעיין בהוראות שמגיעות עם המכשיר, אם שמרת אותן, או ליצור קשר עם הספק להנחיות ספציפיות.

איך מפעילים esim?

באילו מדינות אפשר להשתמש באי סים

טכנולוגיית ה-eSIM הופכת נפוצה יותר, והיא זמינה כיום במדינות רבות בעולם. עם זאת, זמינות ותמיכה עבור eSIM עשויות להשתנות בהתאם למדינה ולספק. בישראל, למשל, רק חברת We4G תומכת בשירותי eSIM. לעומת זאת, בארצות הברית כל הספקים הגדולים כמו AT&T, T-Mobile, Sprint ו-Verizon תומכים ב-eSIM, וניתן לקבוע בביטחון שהטכנולוגיה פופולרית למדי.

גם באנגליה, כל הספקים הגדולים כמו EE, Vodafone ו-Three תומכים ב-eSIM ברשתות שלהם. בכל חלק של אירופה שספקים כמו Orange, Deutsche Telekom ו-Vodafone מעניקים שירות – יש תמיכה גם ב-eSIM. ספקים אלו עובדים כמעט בכל היעדים שאהובים על הישראלים באירופה, כמו ברצלונה, פריז, פראג, ברלין ובודפשט.

 

סיכום

לסיכום, בeSIM הוא כמו שבב מחשב זעיר המובנה בטלפון, בטאבלט או במכשיר אחר. זה עוזר למכשיר שלך לתקשר עם חברת הסלולר כדי שתוכלי לבצע שיחות טלפון, לשלוח הודעות טקסט ולהשתמש באינטרנט בכלל.

יתרון משמעותי של אי סים הוא שאת לא צריכה שיהיה לך כרטיס קטן שתכניסי בטלפון שלך כמו שאת עושה עם כרטיסי SIM רגילים. זה אומר שאת יכול להחליף בין חברות טלפון או תוכניות מבלי שתצטרכי לקחת את הטלפון שלך לחנות או לחכות לכרטיס SIM חדש שיגיע בדואר. היתרון הזה בא לידי ביטוי בעיקר בנסיעות לחו"ל – אז ניתן להפעיל את האי סים ברגע שהמטוס נוחת.

איך מפעילים esim?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *