שימוש קבוע באופיס הוא משהו שכמעט כל מי שמחזיק במחשב עם מערכת הפעלה של מיקרוסופט עושה באופן קבוע. עם זאת, כדאי לדעת שיש הרבה מאוד יכולות לתוכנות האופיס שסביר להניח שאנחנו בכלל לא מודעים אליהן. אנחנו כאן כדי להסביר לכם כיצד לתעל את תוכנות האופיס השונות לטובתכם.

 

מיקרוסופט אופיס

מיקרוסופט אופיס היא חבילת תוכנה שמכילה מספר יישומים. היישומים המוכרים ביותר בחבילה הם וורד, פאוור – פוינט, אקסל ואאוטלוק והם נמצאים בשימוש בכל מחשב שעובד על בסיס מערכת ההפעלה של מיקרוסופט. תוכנת אופיס היא תוכנה נפוצה מאוד, וסביר להניח שגם אתם עושים בה שימוש.

מיקרוסופט אופיס

שימוש בסיסי בתוכנות

השימוש הבסיסי בתוכנות הוא זה שאותו כל אחד עושה במחשב האישי שלו. בין אם מדובר על כתיבת קורות חיים בוורד, הכנת מצגת לכבוד אירוע באמצעות פוואר – פוינט או הכנת דו"ח נתונים באקסל. השימושים הללו הם כמובן המטרה שלשמה נועדו היישומים הללו, אולם אין ספק שאופיס יכול להציע הרבה יותר, במיוחד עבור מי שמנהלים ארגון או חברה.

 

שימוש משרדי באופיס

ברגע שאנחנו עוברים לעולם המשרדי, האופיס מקבל פנים חדשות. למעשה, בעזרת חשיבה נכונה ניתן להפוך אותו להיות כלי רב עוצמה שמאפשר לנו לשתף את העבודה של העובדים אחד עם השני, לנהל משימות ולוחות זמנים ולהפיק דוחות נתונים גם כאשר מדובר על כמות גדולה מהם. עם זאת, הכלים הללו הם משהו שלא כל אחד מכיר, וצריך לדעת כיצד להגיע אליהם.

 

הדרכה מקצועית

האפשרות הראשונה היא פשוט לבקש הדרכה מקצועית על התוכנות הללו. בעת קנייה של התוכנה, ניתן לבקש מהחברה שממנה קניתם אותה לבצע לכם בעסק או בחברה הדרכה שתכיר לעובדים כלים מתקדמים יותר של האופיס. גם אם ההדרכה הזו תעלה לכם כסף, חשוב להבין שהיא תוכל לייעל את העבודה שלכם עם היישומים בצורה משמעותית ולחסוך לכם הרבה מאוד זמן.

הדרכה מקצועית

נסו בעצמכם כלים חדשים

האפשרות השנייה היא לנסות ללמוד בכוחות עצמכם כל הזמן. מספר הדברים שיישומי אופיס מציעים לכם הוא אינסופי, וסביר להניח שהם יכולים למלא כל צורך שיש לכם, אתם רק צריכים להגיע אליהם. ככל שתנסו בעצמכם יותר כך תחשפו לעוד ועוד כלים שיש לאופיס, מה שכמובן יהפוך את השימוש שלכם באופיס להרבה יותר יעיל.

 

קנייה של רישיון מוכר

הדבר האחרון שאותו צריך לזכור הוא לקנות את האופיס רק מחברה שמחזיקה ברישיון. קנייה של אופיס באופן פיראטי יכולה להוביל למצב שבו התוכנה לא תעבוד כמו שצריך, ויעילות העבודה שלכם תיפגע. השוו מחירים ומצאו את החנות שמציעה לכם רישיון אופיס במחיר הנמוך ביותר.

 

לסיכום

מיקרוסופט אופיס היא חבילת יישומים משרדיים של חברת מיקרוסופט. חלק מהיישומים מוכרים לכולנו אולם חלקם דורשים היכרות מעמיקה יותר שבסופה הכלי הזה יהפוך להיות מכפיל כוח במשרד שלכם.

הדרכה מקצועית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *