כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך מצוינת למשוך לקוחות, לסקרן לקוחות קיימים, לפרסם את העסק ואף ולמכור. אומנם כרטיס ביקור מודפס זה משהו שקצת עבר מהעולם, אך כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה תחליף מעולה ואף עולה עליו בכמה רמות. ניתן להוסיף בו קישורים לאתר העסק, לפרסם את העסק, ליצור חיבור ראשוני ורושם ראשוני עם הלקוח הפוטנציאלי, ולעיתים גם למכור כבר דרך הכרטיס עצמו.

 

מה צריך להופיע בכרטיס הביקור הדיגיטלי?

בין הדברים החשובים בכרטיס הוא הנוכחות הדיגיטלית. חשבו על קבל היעד שלכם – האם יש להם דרך קלה ופשוטה למצוא אותכם? האם אתם מופיעים בחיפוש בגוגל? הנוכחות הדיגיטלית שיוצר הכרטיס היא גדולה. כמובן שצריך אחר כך לקדם אותו ולפרסם אותו, אך הכרטיס יוצר בסיס לכל פוסט או דף נחיתה. תוכן כרטיס הביקור הדיגיטלי צריך להכיל תוכן על העסק – תמונות, סרטונים, מוצרים, תמונת פרופיל שלכם וכמובן המלצות מלקוחות זהו גם עניין חשוב. ניווט לבית העסק – דרך וויז או גוגל מפות, ולסיום מחירים ועלויות של המוצרים שלכם.

 

איפה מומלץ לעשות כרטיס ביקור דיגיטלי?

מומלץ לחפש סוכנות דיגיטל מוכרת, כזאת שעושה אחר כך גם קידום אתרים ולא רק עיצוב, וכזאת שיש לה ניסיון וביקורות טובות בקרב עסקים. כדאי לבקש לראות עבודות דומות ולהבין את ה"קו העיצובי" של אותה חברה. מומלץ לפני התהליך לבוא עם רעיון או איזשהו סיפור, כשזה שיכול להיכנס לתוך הכרטיס הדיגיטלי ודרכו לספר את הסיפור של העסק שלכם. אך גם אם אין רעיון, מומחי העיצוב והשיווק יעזרו לכם לבנות אותו.

 

כמה עולה לעשות כרטיס ביקור דיגיטלי?

מחיר בניית כרטיס ביקור דיגיטלי יהיה החל מכמה מאות שקלים לכרטיס פשוט, ועד אלפי שקלים לכרטיס יוקרתי, הכולל הרבה תוכן, הפניות, ועוד. בדרך כלל יתלוו למחיר גם אחסון ואחזקה, מעבר לדמי ההקמה. ניתן גם לרכוש חבילות של שיווק בחלק מהחברות כך שהכרטיס שלכם יקודם ויתפרסם מיד בסוף הכנתו. כמובן שאפשר גם להכין כרטיס ביקור דיגיטלי לבד, אך אם אין לכם ניסיון זה ייקח המון זמן והתוצאה ככול הנראה תהיה לא מספקת ומקצועית מספיק, ולכן מומלץ להשאיר זאת למומחים.

 

מה חשוב לדעת במשך התהליך?

חשוב לוודא שהכרטיס מפנה לקוחות פוטנציאלים לאתר שלכם או לדף הנחיתה שלכם, כדי שההשפעה שלו תהיה מקסימלית. חשוב שיהיה בו טלפון או מייל לפניות מיידיות או שאלות של לקוחות, וכמובן לחצן שליחת הודעה לוואצפ, אשר מקל על לקוחות וחוסך מהם את הקלדת הטלפון, שמירה שלו, ושליחת הודעה בוואצפ. זכרו – זה היתרון של כרטיס הביקור הדיגיטלי, לקשר את הלקוחות לעסק, לדפי הרשתות החברתיות של העסק וכמובן לדף המכירה.

 

סיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי יקדם את העסק שלכם על ידי קישור שלו לכל תכני העסק, ויפנה לקוחות פוטנציאלים היישר למקום שהם מחפשים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *