חצי מהאוכלוסייה כיום זקוקה למשקפי ראייה. אבל מדובר לא רק בדבר פונקציונאלי שעוזר לאנשים לראות טוב, אלא גם בפריט אופנתי שיכול לעזור לכם להיראות טוב. בחירת המסגרת הנכונה יכולה לשדרג את המראה שלכם, לבטא את סגנונכם הייחודי ולהדגיש את התכונות הכי טובות שלכם.

אבל איך מצליחים למצוא אותן ובמה צריך להתחשב? במדריך זה נלווה אתכם צעד אחר בצעד בתהליך בחירת המסגרות המושלמות שמתאימות לתכונות הפנים ולטעם האישי שלכם.

 

מה צורת הפנים שלכם?

הצעד הראשון בבחירת מסגרת המשקפיים הנכונה היא לזהות את צורת הפנים שלכם. זאת הדרך להוביל לאיזון והדגשת תווי הפנים הכי טובים שלכם, ובהמשך לכך תוכלו לחפש בין מותגי משקפי ראיה מסגרות שמתאימות לכם. אז איזה צורות פנים יש?

  1. פנים עגולות: פנים אלה הן בעלות זוויות רכות יותר ועצמות לחיים רחבות. קיים לרוב איזון בין החלק העליון והתחתון. המשקפיים שמתאימים לסוג פנים זה הם כאלה בעלי מסגרת מלבנית או זוויתית ברורה שיכולה לתחום את הפנים.
  2. פנים מרובעות: לפנים מרובעות יש קווי לסת בולטים ומצח עם נוכחות. המסגרות שיכולות להתאים במקרה זה הן כאלה שדווקא שוברות את זה, לדוגמה מסגרות עגולות או אליפטיות.
  3. פנים אובליות: פנים אלה הן עגולות אבל מוארכות יותר, כמו צורת אליפסה. לצורת פנים זו מתאימים שלל סגנונות של מסגרות, גם ריבועיות, גם עגולות וגם בין לבין.
  4. פנים בצורת לב: לפנים בצורת לב יש מצח רחב יותר לעומת סנטר צר יותר, וקווי המתאר כולם דומים בצורתם ללב שאנו מכירים. במקרה כזה כדאי לבחור במסגרות שרחבות יותר בחלק העליון שלהן כדי לאזן את תכונות הפנים השונות.
  5. פני יהלום: פני יהלומים מאופיינים בעצמות לחיים גבוהות ורחבות לעומת מצח וסנטר צרים. לפני יהלום יתאימו מסגרות ״חתוליות״ או אליפטיות שידגישו את העיניים שנמצאות באזור הרחב יותר של הפנים.

מה צורת הפנים שלכם

הסגנון האישי שלכם

משקפי הראייה שלכם לא צריכים רק להחמיא למבנה הפנים- אלא גם להצליח לשקף את הסגנון והאישיות שלכם. ככל שהם יתאימו יותר למה שאתם אוהבים- אתם תרגישו בהם טוב יותר וכך תיראו גם טוב יותר. נסו לחשוב איזה סגנון אתם מעדיפים מבין הסגנונות הקיימים, לדוגמה מראה וינטג׳י, מודרני, קלאסי, מינימליסטי ועוד.

הסגנון האישי שלכם

גוון וצבע עור

אלמנט נוסף שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת מסגרות הוא הגוון וצבע העור. אנשים להם יש גוון עור קריר ובהיר יותר יוכלו להרוויח ממסגרות כסופות, כחולות או שחורות שיחמיאו להם. לעומת זאת, אם יש לכם גווני עור חמים וכהים יותר- מסגרות זהב, או בצבעים חומים ואדומים יכולים להתאים ולהחמיא. אבל אל תפחדו להתנסות בצבעים שונים ולבחון אותם- יכול להיות שהבחירה הנכונה תימצא במקום שלא ציפיתם לו.

בחירת המסגרות הנכונות מדריך למציאת משקפי ראייה שמחמיאים לפניך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *