בליינד דייט הוא הזדמנות להכיר בת זוג פוטנציאלית ואולי להניח את הבסיס למערכת יחסים חדשה. דייט מוצלח עם מישהי שלא פגשת לפני דורש הכנה מנטלית, ציפיות ראליסטיות והתמצאות טובה בדינמיקה של הדייט. הכנה טובה יכולה לעשות את ההבדל בין דייט שלא יהיה לו המשך להיכרות שיוביל לקשר ארוך טווח. אלה ההכנות שכדאי לעשות בשביל להעלות את הסבירות להצלחה:

 

הגדרת ציפיות מציאותיות

חשוב להבין שלא כל דייט יוביל לקשר רומנטי, אבל כל פגישה היא הזדמנות ללמוד יותר על ההעדפות והכישורים החברתיים שלכם. התייחסות לדייט כאל בילוי שלאו דווקא יהיה עם בת זוג לכל החיים יכולה אמורה לעזור להרגיש פחות לחוץ, להיות רגוע ולהרגיש בנוח עם בן אדם שאתם לא מכירים ושלא מכיר אתכם עדיין. כך לשיחה ולאינטראקציה תהיה זרימה טבעית יותר, יהיה קל יותר להבין האם יש ביניכם התאמה ובכללי ליהנות מההיכרות והבילוי.

 

בחירת מקום שבאמת מתאים לדייט

תבחרו מקום שיאפשר לכם לשוחח בחופשיות, ללא רעש מוגזם או הסחות דעת, כגון בית קפה שקט או פארק. מקום טוב יכול לשמש כשטח ניטרלי שבו שניכם תרגישו בטוחים להיפתח ולהיות עצמכם. אל תבחרו מקום סתמי מדי, אבל תזכרו שמקום רשמי מדי זאת לא אופציה טובה בשביל מפגש של היכרות שהשיחה בו תזרום בקלות.

 

הצגה עצמית

הדרך שבה תדברו ומה שאתם תספרו היא לא הכל. הרושם הראשוני נוצר מהלבוש שתבחרו להגיע איתו. תתלבשו בצורה שמתאימה לאווירת המקום. בושם טוב וחיוך יעזרו ליצור אווירה נעימה ויגרמו לכם ליצור רושם של בן אדם מושך שכיף להיות בחברתו. כל הנ"ל יצרו רושם שאתם מעריכים את ההזדמנות להכיר ומוכנים לעשות רושם טוב.

 

איך להתגבר על ההתרגשות והחששות?

זה טבעי להתרגש מהיכרות עם מישהי שנראית טוב בתמונות באפליקציית היכרות, כמו גם לחשוש שאולי משהו לא ילך טוב בדייט והוא יסתיים באכזבה. תתמקדו במה שקורה ברגע הנוכחי במקום לחשוב יתר על המידה על תוצאות פוטנציאליות. רוב הסיכויים שגם בצד השני יש תערובת דומה של רגשות ולא צריך להיכנס לחרדה. תזכרו להקשיב באופן פעיל ולהראות התעניינות אמיתית במה שיש לדייט שלכם לומר. זה בדיוק הזמן לגלות תחומי עניין משותפים וחשוב לשדר פתיחות לזה. תפגינו סקרנות על ידי שאילת שאלות שמעודדות את הדייט שלכם לשתף יותר על עצמה ואל תנסו להשתלט באופן מוחלט על הדרך והכיוון שבהם השיחה מתנהלת.

 

קרבה פיזית

אם הדייט הולך כשורה ושניכם מרגישים חיבור, עלולות להתעורר מחשבות על אינטימיות פיזית. ברגעים כאלה חשוב לזכור שלבניית קשר אמיתי וכבוד הדדי יש חשיבות רבה יותר מאשר לסבירות שתמצאו את עצמכם במיטה כבר בדייט הראשון. מצד שני, לא צריך לפסול גם תסריט של רצון הדדי והסכמה לגשת יישר לעניינים. למי שעלול להיות מודאג לגבי ביצועים מיניים, כמו התמודדות עם בעיות זיקפה או שפיכה מהירה, תכשירים כמו קמגרה או ספריי השהייה להארכת משך הזיקפה יכולים להקל על הדאגות ולפתור בעיות כאלה בקלות.

 

לסיכום

הכנה לבליינד דייט לא מסתכמת בבחירת התלבושת הנכונה. המטרה היא להתחבר, ללמוד וליהנות מהתהליך, ללא קשר לתוצאה. עם הגישה הנכונה, בליינד בייט יכול להוביל לחיבור טוב ואולי אפילו למערכת יחסים מתמשכת.

היכרויות באינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *