אין ספק שיותר ויותר אנשים בתקופה האחרונה בעקבות הקורונה החליטו לטפל ולהשקיע בגינה הביתית שלהם, אבל לא כולם יודעים איך מתחזקים ומטפלים בגינה בצורה הנכונה, ובשביל זה אתם צריכים גנן. גרים בשרון ולא יודעים איזה גנן לבחור? אילו תכונות חשוב שיהיה לגנן המטפל בגינתכם? כל המידע לפניכם.

 

אדיבות

בכל הנוגע לגננים בשרון, חשוב לבחור בגנן נחמד ונעים, אחד שרואים שהוא לא בא לסמן וי ולקבל כסף. חשוב שתרגישו עם הגנן בנוח לשמוע ולשאול שאלות.

 

ניסיון

בחרו בגנן בעל ניסיון, אחד שיודע איך מסדרים גינה מחדש ואיך מתחזקים ומטפלים בה. אמנם זה נראה פשוט וקל לטפל בגינה, הרי מה כבר צריך לעשות חוץ מלשים אדמה, לשתול ולהשקות? אבל לא, יש תורה שלמה על איך בונים גינה, על איך מטפלים בגינה ומתחזקים אותה – אדמה ספציפית, מתי משקים, מה שותלים, אילו צמחים זקוקים לתחזוקה מסוימת ועוד, ולכן חשוב לבחור בגנן בעל ניסיון.

 

אמינות

חשוב לבחור בגנן אמין, שתוכלו לסמוך עליו כשהוא בא לעבוד בגינה שלכם. בדרך כלל העבודה בגינה מתבצעת בשעות היום ורוב הסיכויים שלא תהיו בבית כשהוא מגיע. חשוב לוודא שבחרתם באדם אמין שלא תחששו לא להיות בבית בזמן שהוא עובד בגינה שלכם, אתם לא רוצים לחזור הביתה ולגלות שהוא נפרץ\שנגנבו כמה דברים.

 

חוזה רשום ומסודר

חשוב להכין חוזה ביניכם לבין הגנן שנותן פירוט בשעות שבהם הגנן מגיע, את פירוט העבודה שלו בגינה, את הצמחים שהוא קונה, מהם תחומי האחריות שלו בכל הנוגע לעבודה בגינה. חוזה יכול לחסוך הרבה אי נעימויות.

 

מקצועיות

בחרו בגנן שאתם יודעים שהוא למד ויודע את העבודה, שמה שהוא אומר לכם בכל הנוגע לגינה שלכם הוא נכון ואמיתי ושלא כל מטרתו היא לקחת מכם כמה שיותר כסף.

 

רצינות

בחרו בגנן רציני ואחראי שמתחייב להגיע בזמן שקבעתם ולא מבריז ברגע האחרון או מתרץ לכם תירוצים, אם תבחרו בגנן לא רציני, לא אחראי ושמבריז לכם כל הזמן עבודת הגינה תתעכב ואתם תקבלו הרגשה שזרקתם כסף לפח.

 

המלצות

חפשו גנן בעל המלצות, בין אם זה המלצות שראיתם באינטרנט ובין אם המלצות מחברים וקרובי משפחה. כשאדם בעל עסק מומלץ זהו סימן שהוא עושה עבודה טובה. אל תפחדו לחפש אחד כזה, חשוב שהכסף שלכם יושקע במקומות הנכונים ולא ילך לפח.

 

גננים בשרון

לסיכום, חשוב לבחור גנן מקצועי, אחראי ורציני, אחד שלא יחפש כל הזמן לקחת מכם כסף, בחור נעים, אדיב, שירותי וסבלני. כשבעל מקצוע נותן שירות ומראה יחס אדיב ונעים יש הרגשה הרבה יותר נעימה בינו לבינכם, אתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות ובסוף הוא גם מרוויח מכך כי אתם מרוצים, ממליצים הלאה ומביאים לו עוד לקוחות ועוד פרנסה. המון בהצלחה.

גננים בשרון - 6 תכונות שחובה שיהיו להם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *