בעידן שנהיה יותר ויותר ממוחשב, אתר עסקי הוא פן הכרחי של כל מפעל מצליח, ללא קשר לסדר גודל, נישה או ענף. למרבה הצער, יש המון יזמים מקוונים שלוקים בתפיסה מוטעית שכל עוד האתר שלהם אטרקטיבי, זה מספיק.

זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. צריך יותר מסתם מראה מהודר כדי להפוך לידים ללקוחות משלמים. דרוש אפילו יותר מזה כדי להרשים אותם מספיק כדי שיוסיפו את האתר שלכם לסימניות לצורך כניסה עתידית.

עם זאת, זהו תחום רחב מאוד, וצריך לפרק אותו לשלוש נקודות שונות. הנה 3 דברים שחשובים עבור בניית אתרים לעסקים.

 

  1. קידום אתרים ודף בית אסטרטגי

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא לב ליבה של כל אסטרטגיה יעילה של שיווק דיגיטלי ונראות עסקית. דירוג מצוין בגוגל (רצוי בחמישייה העליונה) ובמנועי חיפוש גדולים אחרים כמו בינג פירושו זרם ענק של תנועה אורגנית.

זו הסיבה שקידום אתרים צריך ללכת יד ביד עם היעדים הכלליים של האתר שלך. במילים אחרות, אופטימיזציה למנועי חיפוש צריכה להיות מרכיב בכל אחת מהתוכניות העסקיות העתידיות שלך.

וודא גם שאתה משלב את גישת ה- SEO שלך עם דף נחיתה אסטרטגי. על דף הבית של האתר שלך להסביר יותר מ- 90 אחוז ממה שהעסק שלך עושה בצורה ברורה ומדויקת ככל האפשר. זכור, לקונים ברשת מעולם לא היה טווח קשב קצר יותר מהיום.

 

  1. עיצוב פונקציונלי ומותאם לנייד

בני אדם עשויים להיות יצורים חזותיים, אך אין זה אומר שהם לא יבחרו במשהו פשוט אך פונקציונלי על פני פריסה אטרקטיבית אך קשה לשימוש. לכן, זו באמת שאלה של מיזוג של שני האלמנטים כדי להוליד אתר מושך ויזואלית שמאפשר ניווט קל. בניית אתרים מתחשבת, ככל שמדובר בפריסת התפריט והעמודים, היא הכרחית אם אתה רוצה לצמצם את אחוז העזיבה של האתר.

עיצוב האתר צריך להיות גם בעל יכולת תפעול מהנייד כדי לשפר את חוויית המשתמש הכוללת של המבקרים שלך, בהתחשב בכך שמעל 70 אחוזים מהלקוחות של ימינו משתמשים בטאבלטים ובסמארטפונים כדי לגלוש ולקנות באינטרנט.

 

  1. פרטי יצירת קשר נוחים לגישה

זה אולי נשמע פשוט עבור כל אדם הגיוני, אך תתפלאו לגלות שיותר מ- 70 אחוזים מהאתרים העסקיים כיום גורמים למבקרים שלהם וללקוחות פוטנציאליים לעשות מאמץ רב בשביל להגיע לפרטי הקשר של העסק. יתרה מכך, מרבית מעצבי האתרים נוטים "לקבור" את פרטי הקשר במקומות נסתרים, במקום להציג את המידע בבירור לכולם.

דף יצירת הקשר של אתר העסק שלך צריך להיות בעל גישה פשוטה. זה אפילו רעיון טוב לשים את פרטי הקשר שלך כמעט בכל העמודים העיקריים באתר שלך, ובכך להזכיר להם באופן לא מודע שהם יכולים להגיע אליך גם בלי בהכרח לעזוב את הדף בו הם נמצאים.

למידע נוסף – Webgold בניית אתרים

 

 

אתר מותאם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *