עם למעלה מביליון משתמשים מידי חודש, אינסטגרם היא מן הפלטפורמות המצליחות והפופולריות מבין כלל הרשתות החברתיות שיש היום.

עם קהל משתמשים מגוון שכולל בני נוער, סלבריטאים ועסקים מסחריים, היא למעשה מאפשרת לכל אחד לפרסם תוכן, לצבור קהל מעריצים אדוק ואף ליצור רווחים כלכליים.

כל מה שצריך על מנת להצליח באינסטגרם הוא פלאפון חכם ותושייה.

בשנים האחרונות החלו לצוץ שמועות על כך שמשתמשים מסוימים רוכשים עוקבים עבור הפרופיל שלהם.

מדוע אם כן אנשים רוצים לקנות עוקבים, האם זה בכלל אפשרי ואיך עושים זאת?

 

מדוע רבים רוצים לקנות עוקבים

כל סוציולוג מתחיל ידע לספר לכם שאנשים נמשכים לאנשים אחרים. בין אם תקראו לתופעה אפקט העדר או שתכנו אותה חוכמת ההמונים, ההשפעה שיש לתופעה זאת היא מרחיקת לכת וניכרת בכל הבחירות שאנחנו עושים. גם באינסטגרם ניתן לראות את אותו אפקט פסיכולוגי בפעולה שכן כמות הלייקים והעוקבים שיש לחשבון מסוים למעשה משמשים את שאר המשתמשים כאינדיקציה לאיכות של אותו חשבון. אם יש לפרופיל מסוים לייקים ועוקבים רבים הוא למעשה ימשוך עוקבים ולייקים נוספים. כדי להיכנס לאותו מעגל קסום שמזין את עצמו משתמשים רבים מחפשים לקנות לייקים ועוקבים.

 

האם זה באמת אפשרי או שזאת מתיחה

על פניו, זה באמת נשמע קצת מוזר, לשלם למישהו על מנת להוסיף עוקבים לחשבון האינסטגרם שלך. אך למרות שזה נשמע קצת כמו מתיחה למעשה מדובר בתופעה נפוצה למדי. החל בבני נוער שרק עכשיו פתחו חשבון ועד הסלבריטאים הגדולים ביותר בעולם, כולם לוקחים חלק בקניית לייקים ועוקבים. הסיבות לקניית עוקבים ולייקים מגוונות מאוד, כך למשל ניתן לראות משתמשים חדשים שמבקשים להרחיב את כמות העוקבים שלהם, משתמשים מנוסים יותר שרוצים לקדם פוסט מסוים שחשוב להם או סתם רוצים להגדיל נראות.

 

איך קונים עוקבים באינטרנט

קנייה של עוקבים לאינסטגרם נעשית בצורה מכוונת והיא פעולה פשוטה למדי. קיימים מגוון אתרים שמציעים שרותי קנייה של עוקבים ולייקים לרשתות החברתיות. כאשר מצאתם חברה שמוכרת עוקבים באינסטגרם כדאי לקרוא ביקורות ולוודא שמדובר בחברה מקצועית, מנוסה ובעלת המלצות מן הלקוחות ששכרו את שירותיה. עתה כל שנותר לכם לעשות הוא להזין  את פרטי חשבון האינסטגרם שלכם לבחור את כמות העוקבים ולבצע רכישה. בדרך כלל, ככל שתקנו כמות גדולה יותר של עוקבים תקבלו הנחה משמעותית יותר.

אז עכשיו שאתם יודעים למה אנשים קונים עוקבים ולייקים וכיצד עושים זאת בצורה חכמה נסו זאת בעצמכם. במהרה תגלו את ההשפעה החיובית שיש לקניית עוקבים ולייקים על הנראות של פרופיל האינסטגרם שלכם ועל היכולת שלכם למשוך קהל נוסף שייהנה מן העשייה שלכם. זכרו כי איכותי ככל שהתוכן שלכם יהיה, אם אף אחד לא רואה אותו חבל על המאמצים שלכם. בעזרת קנייה של עוקבים תוכלו להבטיח שהפרופיל שלכם יזכה לחשיפה שהוא ראוי לה.

איש דיגיטל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *