בנוסף לתנופה הדיגיטלית שקיבל עולם השיווק בעשור האחרון, מגפת הקורונה הדגישה לעולם שללא שיווק נכון, עסק יכול לגווע ולמות. חשיפה לגולשים, מילות קישור רלוונטיות, עיצוב גרפי, כתיבה – כל אלו דוחפים את העסק שלכם במעלה הצמרת בחיפושים הרלוונטיים לכם בגוגל. אך מה עם המדיה החברתית? נראה שאנשים שוכחים שרשת חברתית, קרי התייעצות עם אנשים תמיד תנצח מנוע חיפוש. פרסום בפייסבוק עובד בדיוק על עקרון זה ועם יתרונות רבים נוספים

 

כל מה שצריך בעמוד אחד

פרסום בפייסבוק הוא הפתרון האידיאלי לחשיפה לגולשים. עמודים עסקיים אלו מהווים תעודת זהות מקיפה לעסק שלכם, וניתן להפוך עמוד עסקי לשופע במידע בקלות ולכלול בתוכו את כל מה שנחוץ בשביל הלקוחות העתידיים שלכם. החל מהכתובת, פרסום תמונות, מבצעים, עדכונים ועד לדרכי ההתקשרות, ניתן למצוא פתרון שיווקי לכל בעיה דרך עמוד זה.

 

אלגוריתם מנצח

בזכות הגדרות המידע של פייסבוק, ישנה נגישות חלקית להגדרות הגלישה של הלקוח הפוטנציאלי. בהתאם לכך מתפרסמות המודעות בתוך הפיד הראשי. כל מה שעליכם לעשות הוא לדאוג לעמוד עסק מסודר בפייסבוק, אתר אינטרנט מזמין ונוח והרשת החברתית הגדולה בעולם תעשה את שלה. במידה והעסק שלכם מפורסם בפייסבוק ותחום העסק שלכם נמצא בשימוש יומיומי של האדם הממוצע, הסיכוי הוא גבוה מאוד שתעלו בפיד של אלפים וגם עשרות אלפי גולשים, ביום. שימוש בכלי הפרסום הממומנים של פייסבוק תחזק ותגדיל את החשיפה שלכם גם לגולשים שלא משתמשים באופן תכוף במוצרים מהתחום שלכם.

 

על בסיס אותו הפורמט

כיום ניתן לפתוח לעסק אתר אינטרנט ואפילו לכלול בתוכו חנות אונליין, לפרסם אותו בגוגל מפות, פרסומות גוגל ועוד כלים רבים בחסות מנוע החיפוש. עם יתרון זה מגיע חיסרון – המידע מפוזר מדי. מהגוגל, להכנס למפות, למצוא את הכתובת לחפש את אתר האינטרנט … זה מסורבל. כשאנחנו גולשים בפייסבוק, כל מה שצריך זה לחפש במנוע החיפוש של האתר ותוכלו מיד למצוא את העסק המבוקש.

 

קורי עכביש

התקשרות האנשים בפייסבוק בנויה בדומה ליצירת המופת הזו, באופן הלא מבהיל והמרתיע של המונח. כמו בקורי עכביש, אם מסתכלים עליהם לעומק, כל חוט מייצר חיבור בין חוטים אחרים, שהם עצמם מחוברים לחוטים אחרים. לצורך העניין, המשתמשים השונים בפייסבוק הם החוטים ורשת החברים שלהם היא הקורים. בדומה לכך, כאשר אחד החברים ברשת זו מתעניין בחנות\מוצר שלכם, זה מעלה עדכון בפיד של כל החברים שלו. מספיק שאדם אחד לחץ לייק ופייסבוק יקפיץ התרעה זו בצירוף עמוד העסק שלכם לכל הרשת החברתית המדוברת. אפשרות ה"שתף" היא אפילו יותר משמעותית מלייק. שיתוף מציג בפומבי בפידים של החברים של המשתמש את עמוד העסק שלכם, כשהוא מרכז הפוסט.

 

כלי חזק

אם עדיין יש לכם ספקות, תנסו למנות שם של חברה תאגידית אחת שאין לה עמוד פייסבוק. אפילו מוסדות אקדמיים מחזקים את הפרסום שלהם דרך הרשת החברתית. מבחן המציאות קובע שפרסום בפייסבוק מגדיל מאוד את קהל הלקוחות. אפשרויות הקידום הטובות ביותר עולות כסף, אך הן מבטיחות חשיפה ענקית לכל רשימת העוקבים שלכם ופרופילים שקשורים לחשבונכם הפרטי. בנוסף, גם קידום עצמאי באמצעות שיתופים, לייקים ופרסום בקבוצות שונות המתאימות לאזורכם, תוכלו להעצים עוד יותר את חשיפת העסק שלכם. פייסבוק בנויה מקהילות רבות מעבר לרשימות חברים, כך שתמיד תהיה עוד קבוצה, עוד תגובה, עוד פוסט שבו תוכלו להכניס את שם העסק שלכם וfi do עמוד הפייסבוק. המגבלה היחידה על הפרסום היא הדמיון.

פייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *