בתור בעלי עסק בימינו, אתם בוודאי יודעים כמה נוכחות דיגיטלית ואינטרנטית היא חשובה ואפילו מהותית לצמיחת העסק שלכם ושגשוגו בשוק. כחלק מהנוכחות האינרטית שלכם, חשוב שתבנו אתר שיאפשר ללקוחות שלכם לראות את המוצרים והשירותים שאתם מציעים. במאמר זה נסביר לכם מה חשוב שיהיה באתר שאתם בונים לעסק שלכם. 

 

אתר לעסק שלך בשנת 2024

אין עסק שמסוגל לשגשג ולהצליח בשנת 2024 ללא נוכחות באינטרנט. מה זה אומר? כל עסק צריך שיהיו לו עמודים או יוזרים עסקיים ברשתות החברתיות הגדולות, וכן אתר עסקי מקצועי ומלוטש. עסק ללא נוכחות באינטרנט כנראה שלא יחזיק יותר מדי זמן, או שיתקע על אותו קהל יעד מבלי יכולת לצמוח ולהתפתח, משום שרוב הלקוחות כיום מוצאים בתי עסק דרך האינטרנט. במידה ואתם בתהליך בניית אתר לעסק, אתם וודאי שואלים את עצמכם – מה צריך להיות בו?

אתר לעסק שלך בשנת 2024

מה חשוב שיהיה באתר של העסק שלך?

נכון, כל עסק והצרכים שלו – עסק המציע שירותי ראיית חשבון לא יצטרך את אותו התוכן כמו עסק המציע ציורי קיר. אבל בכל אתר של כל עסק צריכים להיות דברים בסיסיים, שיהפכו אותו לאתר מקצועי ומלוטש שימשוך אליו לקוחות ויהפוך אותם ללידים. איגדנו עבורכם את הדברים שכל אתר חייב שיהיו לו:

 

אודות

קודם כל, חשוב שהלקוחות שלכם יוכלו להכיר אתכם. ניכר כי אתרים בהם ישנה פסקה המספרת אודות הבעלים, הצוות או מטרות החברה, נראים יותר מקצועיים ובו בזמן מרגישים ללקוחות יותר אינטימיים ובעלי יחס אישי – כי כשהם מכירים את הפנים שמאחורי העסק הם מרגישים נכונות לרכוש ממנו, שלא כמו התחושה שרוכשים מוצר מרובוט קר ללא אנושיות.

 

כפתור וואטסאפ ודרכי התקשרות נוספות

אם תחשבו על זה רגע, מה שווה בעצם אתר המציע שירותים – אם לא ניתן להגיע אל נותן השירות בצורה פשוטה וקלה? למה לתת ללקוחות שלכם לנבור ולחפור ברחבי האתר שלכם בכדי להגיע לדרכי יצירת קשר? כפתור וואטסאפ הוא חלק חיוני מכל אתר, שכן עסקים המציעים שירות לקוחות דרך וואטסאפ צריכים להכריז זאת בצורה בולטת בכדי שהלקוחות הפוטנציאליים ידעו ל האפשרות הזו. בכלל, חשוב שהאתר שלכם יכלול דרכי התקשרות נוחות בהן אתם זמינים לשאלות והערות מהלקוחות שלכם.

 

ביקורות מלקוחות עבר

דרך מצוינת לעזור ללקוחות שלכם להבין שאתם עסק מהימן, ותיק ומקצועי – הוא להציג באתר ביקורות מלקוחות קודמים. בקשו כמובן את רשותם קודם לכן ותציגו את שם הלקוח הממליץ, תמונה קטנה שלו והסבר על השירות שקיבל מכם ולמה הוא יצא מרוצה.

 

תמונות וסרטונים המסבירים על המוצר

חשוב מאוד שהאתר שלכם יכלול תמונות וסרטונים המציגים את המוצר שלכם או את השירות שאתם נותנים. כיום לקוחות אוהבים לרכוש עם העיניים קודם כל, ולכן חשוב שהם יראו פיזית את המוצר או השירות שהם מעוניינים לרכוש. דאגו לתמונות וסרטונים איכותיים.

 

לסיכום

אתר העסק שלכם צריך לכלול בתוכו אודות, כפתור וואטסאפ ודרכי התקשרות, ביקורות של לקוחות קודמים וכן תמונות וסרטונים באיכות גבוהה המציגים את השירות שלכם.

כפתור WhatsApp חיוני בבניית אתרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *