מבין כל המוצרים של חברת אפל, בולט במיוחד השעון החכם של החברה שמאפשר לכם להנות מהטכנולוגיה הטובה ביותר צמודה אל היד שלכם. לשעון של החברה יש הרבה מאוד יתרונות כולל דברים שעוזרים לשמור על הבריאות ועל החיים, ואם אתם חושבים האם לקנות אותו, אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על האפל ווטש, הלא הוא השעון החכם של אפל.

 

אפל ווטש

אפל ווטש הוא השעון החכם של חברת אפל. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים את הנוחות הרבה שיש לשעונים חכמים, וכיצד בעזרתם אנחנו יכולים להיות הרבה פחות עם הטלפון, לבצע פעילות ספורטיבית בצורה נוחה יותר ולהנות מעוד מגוון אפשרויות. כמו תמיד, ברגע שאפל נכנסת לתחום מסוים היא מייצרת בו את המוצרים הטובים ביותר, והשעון הוא דוגמה נהדרת לזה.

 

קבלת שיחות והתראות

הפיצ'ר המרכזי של השעון שהופך אותו להיות כל כך נוח הוא היכולת שלכם לקבל דרך השעון את כל השיחות וההתראות. ברגע שהשעון יהיה מחובר דרך הבלוטות' לטלפון, כל שיחה או הודעה תעבור ישר אל השעון. כמובן, גם בשעון עצמו תוכלו לבחור האם אתם רוצים התראות בעזרת רטט, צליל או רק התראה שתופיע על הצג של השעון עד שתבחינו בה.

 

מדידה של פעילות ספורטיבית

עבור חובבי הפעילות הספורטיבית, השעון הזה הוא גן עדן של ממש. השעון ינתח בצורה מדויקת את הפעילות שלכם ואת המצב של הגוף בעת הפעילות. הרלוונטיות של השעון היא בכל פעילות ספורטיבית, וגם שחייה כלולה בהקשר הזה.

מדדים פיזיים

מדדים פיזיים

ברגע שהשעון מונח על היד שלנו, הוא כבר מודד את הדופק, כמו בהרבה מאוד שעונים חכמים. אצל אפל, מעבר לדופק יש עוד הרבה מאוד מדדים שאותם השעון יודע לזהות כמו לחץ נפשי, איכות שינה, התאוששות מאימונים ועוד. את כל המדדים הללו תוכלו לראות בשעון עצמו, או בצורה מפורטת יותר באפליקציה המתאימה בטלפון שלכם.

 

שליחת אותות מצוקה

באפשרות הזו אנחנו מקווים שאף פעם לא תצטרכו להשתמש, אך כדאי להכיר גם אותה. בשעוני אפל ישנה תכונה מיוחדת שהם יודעים לזהות האם אתם במצב מצוקה. המצבים העיקריים הם תאונת דרכים או עלייה חדה בקצב הדופק של הלב, מה שיכול להצביע על כך שאתם נמצאים באירוע לבבי. השעון יודע איך לשלוח התראת מצוקה לגורמים הרלוונטיים.

 

לסיכום

האפל ווטש מציג לנו את מיטב הטכנולוגיה בתוך שעון קטן. התכונות המרכזיות של השעון שכדאי להכיר הן היכולת שלו להעביר לנו באופן מידי את כל ההתראות והשיחות מהטלפון, למדוד את הביצועים שלנו בעת פעילות ספורטיבית, ובעת הצורך גם לשלוח אות מצוקה למי שיוכל לעזור לנו. אם היופי חשוב לכם אתם לא צריכים לדאוג, ניתן להחליף את רצועת השעון במגוון רחב של רצועות.

שעונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *