לאחרונה התחלתם לחשוב איך לקדם את עצמכם או את העסק שאתם מנהלים והגעתם למסקנה שאתם צריכים חשבון אינסטגרם?

או שאולי יש לכם חשבון כזה אבל יש לכם מאוד מעט עוקבים?

אם כך, כדאי שתדעו דבר או שניים על התחום, כי זה לא במקרה שיש חשבונות עם הרבה מאוד עוקבים.

 

מובילי העוקבים באינסטגרם

ראשית, אם ננסה לבדוק למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם, אנחנו נראה שכריסטיאנו רונלדו מככב עם לא פחות מ170 מיליון עוקבים. מדובר כמובן על מספר שרק הולך וגדל, כי לא במקרה הוא הכדורגלן המוערך ביותר בעולם כיום. בנוסף, כמובן שאנחנו רואים עוד אנשים ברשימת המובילים, כמו למשל: סלינה גומז, אריאנה גרנדה, קים קרדישאין ועוד. ביונסה מככבת גם היא עם לא פחות מ128 מליון עוקבים ולג'סטין ביבר יש 113 מיליון אנשים שעוקבים אחריו. מדובר כמובן על מספרים שהם בקנה מידה עולמי, כך שאם אתם חושבים על חשבון האינסטגרם שלכם, זה לא צריך להיות המקור שאליו אתם משווים. מצד שני, בהחלט כנראה שגם לכם, כמו להרבה בעלי עסקים אחרים, יש לאן להתפתח ולאן לשאוף, כך שנשאלת השאלה: איך עושים זאת?

 

המשמעות של רכישת עוקבים

הצרה היא שאפילו אם אתם אנשים מוכרים ואפילו אם יש לכם עסק שהרבה אנשים יודעים על קיומו, זה עדיין לא יהפוך את חשבון האינסטגרם שלכם לכזה שעוקבים אחריו הרבה אנשים. לכן קניית עוקבים באינסטגרם – סושיאלבוסט זו אופציה טובה, ואתם לא צריכים להתבייש או לחשוש שאתם היחידים שעושים זאת. ההפך הוא הנכון, כי למעשה, גם הרבה מאוד ידוענים קונים עוקבים. העניין הוא שככל שיהיו לכם יותר עוקבים כך גם החשבון שלכם ייחשף ליותר אנשים, מה שיגדיל את הסיכוי שלכם לזכות בעוד עוקבים אמתיים. בנוסף, רכישת העוקבים היום יכולה לכלול עוקבים אמתיים ואיכותיים, כך שאף אחד לא יידע שמדובר על קניה ולא על אנשים שבחרו באופן אישי לעקוב אחריכם.

 

האם זו השקעה כלכלית גדולה?

זה מאוד תלוי בכם. כלומר, השאלה כמה תשלמו על רכישת עוקבים באינסטגרם תלויה כמובן בשאלה אל מי תפנו, אך היא תלויה גם בשאלה כמה עוקבים תרצו לקנות. יש אפשרות לבחור היום בין חבילות שונות של עוקבים, מה שיוביל להשפעה משמעותית על חשבון האינסטגרם שלכם. אומנם זה נכון שאתם לא חייבים לקנות מיליוני עוקבים וכך להיכנס להוצאה כלכלית מאוד גדולה, אך גם לקנות שניים-שלושה עוקבים זה אבסורד. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק את העניין לעומק ולראות איזה חבילות של עוקבים מציעות לכם החברות השונות. זכרו: הרעיון הוא לא רק לקנות עוקבים, אלא גם לדאוג שהעוקבים יהיו כמה שיותר איכותיים, וממש כפי שבתחומים אחרים תשלמו יותר על איכות, סביר שזה יקרה גם בתחום הזה.

 

לוגואים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *