עם הפיתוחים והקידמה הטכנולוגית, טכנולוגיות רבות החלו לתפוס חלק ניכר ומשמעותי בחיינו. אין צורך ללכת רחוק מדי, די בכך שנשווה את אורח החיים שלנו כיום לזה של לפני כשני עשורים בכדי להבין כי חיינו השתנו לגמרי. בין התחומים הרבים שעברו מהפכים ותמורות נמצא גם תחום השקעות הנדל"ן.

אם בעבר תחום זה היה נחלתם של מתי מעט, כיום הוא פתוח כמעט לכולם, אפילו דרך הוואטסאפ. במאמר שלפניכם, נדון בסוגיה זו.



 

השקעות נדל"ן בחו"ל

השקעות נדל"ן בחו"ל הינו תחום פופולרי במיוחד ומזה שנים מהווה את אחד מתחומי ההשקעות המשתלמים והאהובים ביותר בקרב ישראלים. עם זאת, לא תמיד כך היה המצב. בעולם שאינו גלובלי ונגיש באמצעות האינטרנט, מחשבים, מכשירים סלולריים ועוד, השקעות הנדל"ן היו בעבר נחלתם של יודעי דבר ובעלי ממון, ופחות נגישים לאזרח הפשוט. המהפכה הטכנולוגית שהנגישה מידע רב, תקשורת עם אנשי מקצוע והוזילה עלויות עסקה רבות, הנגישה משמעותית גם את היכולת של אנשים רבים להשקיע בנדל"ן בחו"ל. היום, לרשות משקיע של נדל"ן בחו"ל, עומד צוות שלם שנמצא במדינת היעד ועושה עבורו את העבודה. כל התקשורת וההתנהלות מול המשקיע נעשית באפליקציית הוואטסאפ – מה יכול להיות יותר פשוט, נוח וזמין מזה?!

 

ברגע הראשון המרחק נראה גורם משמעותי ומדאיג

מעבר לביצוע המחקר המקדים, מציאת הנכס האידיאלי וכד', החשש הגדול ביותר של כל אדם אשר שוקל להשקיע בנכס נדל"ן בחו"ל הוא אי יכולת הגישה השוטפת שלו לנכס, דהיינו – החשש מאיבוד שליטה, חוסר יכולת לטפל בבעיות ועוד בשל המרחק הרב של הנכס. לא ניכנס לכל הטיפולים השונים שנדרשים כשמחזיקים נכס בחו"ל, ונסתפק בכך שנציין כי ישנם טיפולים שנדרשים לאורך כל הדרך, בין אם במהלך הרכישה ובין אם במהלך החיים השוטפים של הנכס.

 

הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת "לעקוף" את המרחק

כיום, לאור ריבוי המשקיעים הישראלים וככלל, ישנן חברות רבות לניהול נכסים אשר מציעות את שירותיהן לכלל המשקיעים. המשקיע מעניק לחברת הניהול ייפוי כוח, תוך חתימה על חוזה מוסדר ומפורט שמעגן את כל היחסים עם החברה, לרבות איתור השוכרים, תהליך ההשכרה, הגבייה, פינוי שוכרים, תיקונים ושיפוצים, ועוד. כל אלו הינם נושאים לטיפול שעשויים להתעורר במהלך ההשקעה, ובכולם יכולה חברת הניהול לטפל עבור המשקיע תוך דיווח שוטף בוואטסאפ.

מכאן תוכלו להבין את החשיבות הגדולה שיש לבחירת חברת ניהול איכותית. חברת הניהול הינה בורג מרכזי בכל המערכת, כי דה פקטו היא פועלת כשלוחתכם במדינת ההשקעה. היא תיתן מענה מהיר לכל צורך שיתעורר, ולמעשה תפעל באותה הדרך שבה אתם הייתם פועלים.



 

תקשורת דרך הווטסאפ

אם בעבר עיקר התקשורת מול חברות הניהול היה בטלפון ולעיתים רבות אף הצריך נסיעה אל מדינת ההשקעה אחת למספר חודשים, כאן אנו חוזרים למה שצוין בתחילת הכתבה. כיום, ישנם כלים רבים לתקשורת, בין אם במיילים, שיחות וידיאו וגם בוואטסאפ. כלים אלו מאפשרים לנהל את ההשקעה ולאחר מכן גם את הנכס, בצורה נוחה ויעילה וכמעט ללא עלויות של התקשורת בין הצדדים. מדובר בפרקטיקה שהופכת לנפוצה מדי שנה, ויש סיבה טובה לכך – זה פשוט, נוח ויעיל.

 

אישה מחזיקה טלפון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *