וירוס הקורונה עשה את דרכו לישראל וליתר מדינות העולם ישירות מסין. ההתפרצות המפתיעה שהולכת וגועשת מדי יום, משפיעה על מגוון עסקים כמו מסעדות, בתי קפה, חנויות בגדים, קניונים, מרכולים, בתי קולנוע ועוד, ורבים יצאו, בסוף התפשטותו של הוירוס הקטלני הזה, כשהם מחוסרי עבודה או עובדים במשרות קטנות יותר. על מנת לנסות ולמנוע ממצב כזה לקרות וכדי לא לאבד את המידע שהעסק צבר לאורך השנים, גם לאור הפעילות המועטת שלו כרגע, עושים עסקים רבים מגוון פעולות שיקדמו את העניין הזה. אז בואו נבין יחד מה הקשר בין וירוס הקורונה לשירותי ענן לעסק.

 

אחד המשברים החמורים שידעה האנושות מאז תחילתה

משבר הקורונה מדובר היום בערוצי הטלוויזיה השונים ובפלטפורמות החדשות השונות כמשבר מטלטל שהשפעותיו יוצאות מגבולות הרפואה ומגיעות גם למחוזות עסקיים, כלכליים ועוד. ילדים לא הולכים לבית הספר, אנשים לא הולכים לעבודה, העסקים מתחילים לחוות קריסות ותזרימי המזומנים של המדינה מתרכז כרגע בלהשאיר את כולם בחיים.

אולם גם בזמני משבר צריך לדעת איך להתמודד, ולכן עסקים רבים – בין אם ששלחו את העובדים שלהם הביתה לחופשה ללא תשלום ובין אם ממשיכים לעבוד במתכונת מצומצמת יותר, חוששים מיום המחר. אז מה עושים במצב כזה?

 

הקשר בין וירוס הקורונה לשירותי ענן לעסק

במצב כזה של משבר כל כך חריף, הקשר בין וירוס הקורונה לשירותי ענן לעסק הוא ישיר. אי הוודאות אופפת את כולם ואיש לא יודע מה יהיה המצב של העסק מחר, ולכן חשוב לדאוג לשירותי ענן לעסק. שירותי ענן לעסקים מטרתם לאפשר כמה וכמה דברים. הראשון הוא, כאמור, אחסון הזיכרון הקיים לעסק, והאפשרות להיות רגועים שבלי קשר למה שיקרה עם משבר הקורונה ולאן שהוא יתפתח מבחינת הפסקות חשמל בעקבות עומסים, קריסות מחשבים ועוד – המידע של העסק מוגן. אך יש לכך צורך נוסף.

היות ועובדים רבים הורו לעבוד מהבית לתקופה בלתי מוגבלת של זמן, הם לא יצטרכו לבלות את היום האחרון במשרד לגיבוי ואחסון של חומרים על גבי כונני אחסון חיצוניים על מנת שיוכלו להשתמש בהם גם המחשב הביתי. שירותי ענן לעסק מאפשרים לגבות את המידע על הענן ובאמצעות כך יכולים העובדים לגשת אליו בכל עת ולכל צורך. כל מה שהם צריכים זה חיבור לאינטרנט – ואת זה, היום, יש לכל אחד ואחת מאיתנו בצורה נגישה בבית.

 

איך עושים ענן לעסק?

שירותי ענן לעסק ניתנים על ידי מגוון חברות שמספקות את השירות במהירות ובקלות. שירותי ענן לעסק כוללים גיבוי ואחסון, שרת וירטואלי, מרכזיה וירטואלית והתקנה של תכנות אופיס 365 בענן, כך שכל עובד יכול לגשת למידע בקלות. מצב זה יכול לאפשר לעסקים רבים לצלוח את התקופה המעורפלת שאנחנו נמצאים בעיצומה. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *