וואטסאפ, אפליקציית הצ׳אט המפורסמת שבבעלות פייסבוק, כבר הפכה לאחת מהפופולריות ביותר בעולם.

היא כבר מזמן הפלטפורמה העיקרית לשליחת הודעות, התכתבויות בתוך קבוצות, שיתוף קטעי וידאו, תמונות ו- GIF.

ביחד עם פייסבוק היא יצרה חוגים חברתיים חדשים וכיום קשה לראות את חיינו בלעדיה.

בגלל החשיבות הרבה שהיא תופסת בחיי היום – יום שלנו, היא צריכה להיות בכל מדיה ובכל פלטפורמה דיגיטלית אפשרית. כאשר אתם בונים אתר בתוכנת וורדפרס, כדאי לכם מאוד ליצור תוסף וואטסאפ לאתר כך שהגולשים בו יוכלו ללחוץ על כפתור, ולהיכנס לצ׳אט של הוואטסאפ על מנת לשוחח איתך או עם כל נציג אחר באתר. שיחה דרך הוואטסאפ באתר מעלה את הנגישות שלו לגולשים, יוצרת יותר זמן שהייה באתר ומקדמת אותו. אז באמצעות אילו תוספים ניתן לעשות חיבור וואטסאפ לאתר?



 

WhatsApp Chat

אפשרות מאוד פופולרית אשר מגיעה גם בגרסה החינמית וגם בגרסת הפרימיום. תוסף הצ׳אט עוזר ליצור כפתור פשוט ללחיצה ישירות לצ׳אט של וואטסאפ עם הודעה שהוגדרה מראש, או ישירות לממשק דמוי צ׳אט חי שבו הגולשים יכולים להזין את ההודעה שלהם (מגיע רק בגרסת הפרימיום). לצ׳אט ב- Live יש מספר תכונות נוספות אשר הופכות את התוסף למשודרג יותר: סגנונות כפתור מרובים, אופציות למיקומי כפתור שונים (למשל להעביר אותו למיקום אחר במסך לפי הצורך וחוויית המשתמש), אפשרות להצגת הכפתור רק למשתמשים ספציפיים (סלקציה לפי מכשירים מסוימים) וכיוונון הכפתור לתוכן ספציפי באתר.

 

WhatsApp Chat WordPress

מדובר בתוסף הוואטסאפ שמדורג הכי גבוה בוורדפרס וניתן להשתמש בו ללא תשלום לתחום בניית אתרים. לאחר התקנת התוסף והפעלתו, הוא יוצר יישומון ייעודי לגולשי האתר כך שיוכלו לשאול שאלות. לאחר התקנת התוסף כל מה שצריך זה למלא את הפרטים האישיים של בעל האתר (בעיקר שם ומספר טלפון) וכך יופיע לחצן צ׳אט של וואטסאפ בפינת האתר עם גישה ישירה אלייך.

מה שמיוחד בתוסף הזה, זה שלאחר זמן מה של פעילות כך שהצטברו מספיק אנשי קשר שפנו דרך הוואטסאפ באתר, תוכלו להציע גם הנחות וקופונים שהם יוכלו ליהנות מהם. וכך עם כל פרסום באתר, בין אם זה מוצר או אירוע, תוכלו להגדיל את מעגל ההשפעה ולהגיע לקהל ממוקד יותר באמצעות הודעות וואטסאפ.




 

Click to Chat for WhatsApp Chat

אחד התוספים החינמיים הפופולריים ביותר של וואטסאפ. מדובר בתוסף מאוד פשוט וידידותי – ברגע שאתה מפעיל אותו מתווסף לו האייקון של וואטסאפ בפינה השמאלית התחתונה של האתר שמאפשר לגולשים לשלוח הודעה באופן ישיר. בנוסף, עם התוסף מגיע לוח הגדרות עם מגוון אפשרויות כמו: הזנת הודעה שהוגדרה מראש, בחירת סגנונות שונים של הודעה (כולל צבעים), השתלבות עם גוגל אנליטיקס ועוד.

לא משנה באיזה תוסף תבחרו, העיקר שתדאגו שהאתר שלכם יחובר לוואטסאפ. התוספים נבדלים אחד מהשני בחוויית המשתמש שלהם ובנגישות שהם מעניקים לגולש, כך שכדאי לבחור את התוסף לפי צרכי האתר.

 

רשת תקשורת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *