וואטסאפ היא הרבה יותר מעוד אפליקציה. מדובר באחד מאמצעי התקשורת העיקריים בעולם המודרני, עם גישה כמעט לכל אדם בעולם. חיפוש עבודה דורש לגייס את כל האמצעים התקשורתיים כדי להגיע לתוצאה אידיאלית, וכמובן שוואטסאפ נכללת בהגדרה זו. במאמר זה נסקור את הדרך הטובה ביותר לחפש עבודה תוך שימוש באפליקציה, כולל טיפים שיגדילו את סיכויי ההצלחה.



 

נסו לירות לכל הכיוונים

עורך דין הוצאה לפועל כבר בחיוג מהיר בנייד למקרה הצורך? יש לכם משכנתא שאתם מתקשים לעמוד בה? חיפוש עבודה בוואטסאפ יכול לסייע לכם לצאת מהמשבר הכלכלי, ולהגיע לפריחה. כאשר מחפשים עבודה בוואטסאפ, חשוב מאוד לדעת לעשות שימוש באחד מהיתרונות הגדולים של האפליקציה, האפשרות לירות לכל הכיוונים. חפשו מספרים של בעלי עסקים מכל רחבי הארץ והעולם, צרו קשר עם חברות ענק, כל זאת בלחיצת כפתור ובמהירות אדירה. ככל שתפנו ליותר אנשים, כך הסיכוי שתיפלו על אדם עם צורך בדיוק בכם עולה.

 

נסו לנסח הודעות אישיות ככל הניתן

למרות הרצון להגיע לכמה שיותר אנשים בזמן קצר, חשוב מאוד לנסות שההודעה שלכם לא תהיה גנרית, ותראה כמו הודעת העתק הדבק. אנשים המקבלים הודעות כאלו, לרוב לא יביטו בהם ויתעלמו, על אחת כמה וכמה אם מדובר במספר לא מוכר להם. נסו לנסח הודעה אישית, כולל שמו המלא של הנמען, ומעט מידע על תחום העיסוק שלו. אם מדובר בחברה, פרטו היכן בדיוק אתם חושבים שתוכלו להשתלב, והראו בקיאות בתחומי העיסוק שלה עד כמה שניתן.

 

הצטרפו לקבוצות ייעודיות

אפליקציית וואטסאפ כוללת כמות אדירה של קבוצות חברתיות שונות. חלק מהקבוצות הללו הן קבוצות המכילות הצעות עבודה מבעלי עסקים. חלק מהעבודות הללו הן עבודות פרילנס, וחלק בשכר קבוע ומלא. נסו לאתר קבוצות וואטסאפ של העוסקים בתחום שלכם. תוכלו להגיע אליהן דרך שותפים עסקיים, או מכרים העובדים בתחום הדומה לזה שלכם. לאחר שנכנסתם לקבוצה, תוכלו לחכות פסיבית להזמנות והצעות, או באופן יזום לפנות אל מעסיקים החברים בקבוצה, להכיר אותם ולהציע את עצמכם כמועמדים.



 

אל תשכחו לעצב את הפרופיל שלכם

אפליקציית וואטסאפ מאפשרת לכם לייצר פרופיל ייחודי לעסק שלכם. פרופיל זה יוכל לשמש ככרטיס הביקור שלכם, להציג את עצמכם כבעלי מקצוע, לאפשר התקשרות ישירה אתכם, ואפילו לענות להזמנות באופן אוטומטי. אם אתם רוצים למקסם את סיכויי ההצלחה שלכם, אסור לכם לשכוח את החלק הוויזואלי. בחרו בתמונת פרופיל איכותית ורצינית, ותרו על סיסמאות ובדיחות בשורת הסטטוס, ונסו להציג את עצמכם כמו שהמעסיקים היו רוצים. וואטסאפ עסקים גם מאפשר לכם לייצר חנות דיגיטלית של ממש באפליקציה ולאפשר ללקוחות לשכור את שירותיכם בלחיצת כפתור, ועל פי רצונכם גם לחלוק את הפרופיל שלכם עם לקוחות פוטנציאליים רבים נוספים. כך, האפליקציה היא בסיס לשותפויות חדשות, ולהרחבת מעגל הלקוחות.

מכשיר טלפון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *