בעוד ששנת 2020 התחילה בצורה הכי מפתיעה שאפשר ועם נגיף הקורונה, אף אחד לא נשאר חסין מפני הנגיף המדובר. אם אנשים לא נפגעו בבחינה הבריאותית, אין ספק שהם נפגעו ועדיין נפגעים מבחינה כלכלית. יחד עם זאת, מי הרוויח ועדיין מרוויח מהקורונה?

הנתון הבא לא יפתיע אף אחד מאיתנו: גם בשעת משבר יהיו אלו שבסופו של דבר ירוויחו, לפעמים אפילו יתעשרו. רוצים לדבר על מספרים? אוקי, אז ככה, מישהו ממכם הזמין בחודשים האחרונים מוצרים מסין ומאמזון? לא ממש, נכון? מדויק. ואם זה ככה, מי לדעתכם הרוויח כסף בתקופת הקורונה, חוץ ממי שמייצר מסכות פנים ואלכוג'ל, כמובן?  תופתעו: ישראלים באמזון.

 

מי הרוויח ועדיין מרוויח בתקופת הקורונה ב-2020?

מסתבר כי ישראלים באמזון הגבירו את מחזורי המכירות שלהם באופנים משמעותיים ביותר, בין אם הם מוכרים מוצרים בקטגוריה כזאת או אחרת. בעוד שהשמיים בכל העולם סגורים עבור כל מיני משלוחים ומטענים אוויריים, הישראלים באמזון זוכים להגברת מכירותיהם בקטגוריות השונות. מי עוד? חנויות אונליין באינטרנט.

שימו לב, חברות שליחויות בתקופת הקורונה אמנם לא התעשרו, אבל אין ספק שהגבירו מכירות באופן משמעותי ביותר. חברת שליחויות בתקופת הקורונה זוכה להרבה יותר עבודה מימים עברו, וזאת משום שכולנו בימים אלו צריכים עדיין לשנע חבילות כאלו ואחרות, אבל פחות מעוניינים לצאת מהבית.

 

חברות משלוחים שהגבירו פעילות עסקית בתקופת הקורונה

אם לוקחים את הדוגמה של חברת דיל דליברי, הרי שחברת שליחויות זו הייתה צריכה לתגבר את כוח האדם בתקופת הקורונה. דיל דליברי חברת שליחויות ומשלוחים לעורכי דין,  היא אחת בין מספר חברות אשר בתקופת הקורונה הגבירו פעילות עסקית. מי עוד, למשל? למשל, חברות המספקות שירותי קניו אונליין של ביגוד ונעליים.

בעוד שכולנו היינו סגורים בבתים ומשועממים עד לרמת חרדה קלה (לפעמים גם יותר מקלה), אנשים רבים הרגישו שהם צריכים את הפיצוי הרגשי הנכון. התוצאה? שופינג באינטרנט! חנויות של קניית בגדים אונליין, גם הן הגבירו פעילות עסקית בתקופת הקורונה, אבל אין ספק, שבאותו זמן, חברות אחרות פשוט פשטו את הרגל.

 

מכירת ציוד כושר באינטרנט בתקופת הקורונה? כדאי כנראה

בשורה התחתונה, אנחנו עדיין רחוקים מסיום פרשת הקורונה, אבל מקווים לטוב וחוזרים לשגרה במהרה. רוצים לדעת מי עוד הרוויח ועדיין מרוויח בתקופת הקורונה? בואו נדבר על חדרי כושר בארץ ובעולם, כיצד עושים ספורט ב-2020 ובצל הקורונה?

אתם מוזמנים להכיר אתרי אינטרנט שבהם ניתן לרכוש ציוד כושר אונליין. בזמן שחדרי כושר נסגרו לא רק בכל הארץ אלא בכל העולם, מכירת ציוד כושר באינטרנט הוא ה-דבר ה-בא כרגע. חושבים להקים אתר מכירות אונליין? כדאי לשקול מכירת ציוד כושר ואביזרי ספורט באינטרנט. בהצלחה!

אתר מכירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *