וואטסאפ הפכה במשך השנים לאחת מהאפליקציות המרכזיות ביותר. אין כמעט פלאפון חכם בו לא מותקנת האפליקציה, והיא למעשה הפכה להיות אחת מצורות התקשורת המרכזיות ביותר בעולם המודרני. במאמר זה נפרט על הדרכים בהן ניתן לעשות שימוש באפליקציה לצרכים עסקיים על ידי פתיחת חשבון וואטסאפ עסקי, דרך וואטסאפ ביזנס, ואיך היא יכולה לשדרג את פעילותו של מנהל משרד או חברה.



 

יצירת חשבון וואטסאפ עסקי עם פרופיל מעוצב

כל מנהל עסק חייב לשים דגש על יצירת קשר עם לקוחותיו. קשר זה יושג אך ורק באמצעות מאמצים מתמידים להגיע אל המקומות בהם נמצאים הלקוחות, ולשכנע אותם לעשות שימוש בשירותים אותם מספקת החברה. עם וואטסאפ ביזנס, אתם מתחברים למיליארדים אשר עושים שימוש באפליקציה באופן יום יומי לתקשורת, ופותחים דלת לכמות אדירה של לקוחות פוטנציאליים.

עם האפליקציה תוכלו לייצר פרופיל עסקי מעוצב ומזמין, בתמיכה של מעצבים מקצועיים. בין אם אתם טכנאי מזגנים אשר רוצה להגדיל את בסיס לקוחותיו, או חנות אשר רוצה לפתח יכולת לפרסם מבצעים ייחודיים, הפרופיל העסקי יעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים.

 

מענה חכם ואוטומטי דרך וואטסאפ ביזנס

משרד העובד עם לקוחות רבים, חייב להיות מסוגל לתת תשובות על מגוון עצום של שאלות. הצורך מתגבר כאשר מדובר בעסק העובד עם שותפים ולקוחות מעבר לים, הדורשים מענה גם בשעות הלילה. שימוש באפליקציית וואטסאפ ביזנס, מאפשר ליצר מענה אוטומטי בהודעות. המענה יותאם למידע אשר מסופק על ידי המשרד, כולל מועדי שילוח והגעה, ומצב הזמנה כללי. המענה החכם יאפשר לשמור על תקשורת יעילה ואיכותית.

דרך הפעולה של המענה החכם היא בעזרת שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים למיון ההודעות המתקבלות, כך שהודעות הנוגעות לאי שביעות רצון יופנו למחלקות שימור לקוחות או למחלקה הטכנית. גם עסקים קטנים ועצמאיים כמו טכנאי מזגנים יוכלו לנצל את המענה החכם, כדי שיוכלו לקבל הזמנות ולעדכן לקוחות על זמני הגעה בכל שעות היום והלילה.



 

קטלוג הצגת מוצרים

אחד מהקשיים הגדולים של כל עסק, בין אם קטן הוא גדול, הוא להציע את מגוון השירותים והמוצרים שלו לקהל הרחב בצורה ברורה ונגישה. וואטסאפ ביזנס מאפשר לכם לייצר קטלוג מוצרים שלם, ולהציג אותו בדף הפרופיל העסקי שלכם. קטלוג המוצרים יוכל לכלול מגוון עצום של דברים, החל משירותים אשר החברה מספקת, ועד מוצרי צריכה.

מדובר בצעד חשוב מאוד, המאפשר ללקוחות לגשת אל העסק שלכם מכל מקום. קטלוג המוצרים המוצג באופן בהיר ומדויק באפליקציה יום יומית, הופך את הגישה לשירותים שלכם לזמינה הרבה יותר משל המתחרים. במקום להמליץ לחבר על חנות אשר מוכרת את מה שהוא מחפש, יהיה ניתן פשוט לשלוח באמצעות האפליקציה את הפרופיל העסקי שלכם, והקנייה תוכל להתבצע באופן מידי. שלבו את זה עם יכולת לקיים שיח ולקבל מענה אישי, ותבינו שמדובר במהפכה בדרך בה אתם עושים עסקים.

מכשיר סלולר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *