מבחינה בינלאומית, אנגלית היא השפה המשמשת לתקשורת מסחר ועסקים. לכן, ברורה הסיבה מדוע, בבתי ספר רבים מתחילים ללמד אנגלית כבר בכיתות הנמוכות ואפילו בגני ילדים. השפה האנגלית משמשת את רוב האנשים בישראל בחיי היומיום וללא ספק השפעתה של השפה ניכרת גם במדינות בהם שפת האם היא אחרת. כאשר מדובר בשוק העבודה החשיבות של השפה עולה. נציג בפניכם מדוע חשוב לשלוט באנגלית אם אתם רוצים להצליח בשיווק.

 

דרישה בסיסית בשוק העבודה

דבר שהורים אומרים רבות לילדיהם הוא שאם הם רוצים להצליח בשוק העבודה ולמצוא עבודה טובה, הם חייבים ללמוד אנגלית. לא ניתן להתעלם מהעבודה כי הצדק בידי ההורים במקרה הזה. כמעט כל עבודה בסיסית היום דורשת ידע באנגלית. מכאן שגם אם הידע באנגלית פחות חשוב בעבודה, עדיין יעדיפו לקבל מועמד עם שליטה טובה או גובהה יורת באנגלית ממועמד עם שליטה נמוכה יותר בשפה. אחת הדרכים לשווק את עצמכם בראיונות עבודה היא הפגנת הידע שלכם בשפה האנגלית. ללא ספק זה יהווה יתרון בעבורכם להתקבל למשרה בה אתם חפצים.

לדבר אנגלית

 

אנגלית בעולם השיווק

עולם השיווק והפרסום דורש ידע נרחב בשפה האנגלית, שכן הרבה מן העבודה עוללת שימוש בשפה האנגלית ביצירת תכנים. גם בחיי היומיום שלכם תתקלו באנגלית בסדרות, מוסיקה, מידע ברשת וכדומה. תכנים שיווקיים משלבים את השפה האנגלית באופן אינטגרלי ורלוונטי לחיי היומיום של האנשים ועל כן חשוב לשלוט בשפה כדי ליצור תכנים ברמה גבוהה. בנוסף מי שרוצה להשתתף בקורסים או השתלמויות בתחום השיווק והפרסום יודע שהרבה מהם מנוהלים בשפה האנגלית ועל חשוב לשלוט בשפה על מנת שתוכלו לקדם את עצמכם בתחום השיווק והפרסום.

יתירה מזו, אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם או החברה שלכם בארצות אחרות, לא ניתן להימנע מלעשות זאת בשפה האנגלית שבה תצטרכו להתנהל מול לקוחות וחברות אחרות בחוץ לארץ. אמנם ללמוד הרבה שפות זרות זה מבורך אך ללא ספק השימוש בשפה אחת כללית לתחום המסחר והעסקים מקלה גם על אלו שיותר קשה להם להשקיע בלימוד שפות. על כן, השליטה באנגלית חשובה גם אם תרצו לשווק את עצמכם ולתת שירותים או ליצור קשרי מסחר עם חברות, עסקים או לקוחות פרטיים בחוץ לארץ.

 

באילו צעדים ננקוט כדי לשפר את האנגלית?

ניתן לשפר את האנגלית על ידי פעולות בסיסיות כמו דיבור באנגלית כמה דקות ביום עם חברים, קריאת ספרים ועיתונים, צפייה בסדרות ללא תרגום וכדומה. במידה ותרצו להשקיע מעט יותר בהתקדמות בשפה האנגלית מומלץ לשקול קורס אנגלית אונליין. קורס אנגלית יקנה לכם שליטה יסודי יותר במבנה השפה, הדקדוק, הקריאה, הכתיבה והדיבור. בנוסף מאחר והקורס הוא אונליין אתם יכולים לבחור את הזמן והמקום לתרגל וללמוד.

מדבר באנגלית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *