אחד הדברים המצולמים ביותר ברשתות החברתיות, ובפרט לרשת החברתית שמדגישה במיוחד את התוכן שלה באמצעות תמונות, אינסטגרם, הוא צילום אוכל.

כן, זה הפך להיות קלישאה של ממש, אבל בואו נזרום איתה, מה לעשות, אנחנו אוהבים לצלם, ולאכול.

אז איגדנו עבורכם 5 טיפים למקצוענים לצילום האוכל שלכם, בתקווה שתשתמשו בהם ותיישמו אותם במציאות.

 

בואו נתחיל: חמישה טיפים מקצועיים לארוחה שמצטלמת טוב לאינסטגרם:

גם למנות אוכל יש איפור

כן, כמו שמאפרים אישה או גבר לפני תוכנית טלוויזיה או סרט, ככה כדי שתעשו גם לפני שאתם מצלמים את האוכל שלכם, תאפרו אותם. איך עושים את זה? באמצעות עיצוב האוכל באופן ידני, השמת דברים מסביב שידגישו את המנה או הבערה ושריפה של המנה למשל.

יש המון טכניקות אמנם המסקנה שאנחנו רוצים להעביר לכם היא שתמיד אפשר לעצב את האוכל שלהם ולהוסיף תוספים או חלקים נוספים למנה בשביל שתיראה יותר מקצועית ונאה.

 

תצלמו במצלמה טובה

כן, זה אולי הטיפ המובן מאליו ביותר, ומתאים כמובן כטיפ צילום להמון דברים, לא רק אוכל, אבל הוא נכון.

לא משנה מה תעשו למנה, אם אין לכם מצלמה טובה היא פשוט לא תצטלם טוב.

אתם אפילו לא חייבים מצלמה מקצועית, כל מה שאתם צריכים זה סמארטפון טוב שהחלק הייחודי בו הוא המצלמה, המרכיב החשוב ביותר למשתמשי האינסטגרם.

 

שימוש בפילטרים

כן, אולי להשתמש בפילטרים על תמונות שלכם זה משהו שעשוי להרתיע אתכם שכן אתם רוצים לשמור על המראה הטבעי שלכם, אמנם כשזה מגיע צילום אוכל, אפקטים ופילטרים רק יוסיפו.

באינסטגרם יש המון פילטרים שמתאימים למגוון של צרכים ועיצובים, אנחנו ממליצים לכם לא לפסוח עליהם ולנצל אותם, טובי מצלמי האוכל משתמשים בפילטרים.

תסתכלו על תמונות אחרות של אוכל באינסטגרם בשביל לקבל השראה על פילטרים שעשויים להתאים לאוכל שאתם מתכוונים לצלם.

 

איפה אתם מצלמים את האוכל

אחד הדברים החשובים ביותר בצילום אוכל הוא הרקע, איפה שאתם מצלמים את האוכל. אם אתם מצלמים במסעדה, תרצו להדגיש את העובדה שזה מצולם במסעדה.

אם זה משהו שבישלתם ואתם רוצים להעניק לזה מראה ביתי, תוסיפו אביזרי בית לתמונה או עדות שתהפוך את התמונה והמנה להרבה יותר ביתית.

 

הגאונות היא בפשטות

בסוף, אתם רוצים שהתמונה תיראה אותנטית ותראה את היופי האמיתי שבמנה. אנחנו ממליצים לכם אם אתם יכולים, להשתמש בכמה שפחות.

הגאונות היא בפשטות, ככל שצילום יותר פשוט, שימוש בפילטר הנכון, וכמה שפחות אביזרי יופי שלא נחוצים, ככה התמונה תיראה הרבה יותר טוב והרבה יותר מקצועית.

אנחנו ממליצים לכם להסתכל על תמונות של אוכל באינטרנט ובאינסטגרם בפרט, בשביל לקבל השראה לצילום אוכל. ברשתות החברתיות יש מספיק תמונות כאלו, תאמינו לנו שאתם לא היחידים שמחפשים מאמרים לצילום אוכל לאינסטגרם.

מחפשים לצלם את הגריל או מעשנת הבשרים שלכם? אולי הגיע הזמן לקנות חדש? תיכנסו לאתר של וובר!

 

מנת שף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *