נדמה שבימינו יותר ויותר אנשים פונים לייצור הכנסה נוספת באמצעות מסחר באיביי. הדרך הנפוצה והמומלצת להתחיל לעסוק בזה בעצמכם היא באמצעות קורסי איביי – קורסים שמטרתם לייצר סוחרי איביי מוצלחים. אבל איך אדע לבחור קורס איביי מוצלח?

 

מה זה בעצם קורס איביי?

ראשית, הסבר קצר על האתר איביי עצמו. איביי הוא אתר אינטרנט המתפקד כשוק עולמי בו אפשר לקיים מכירות פומביות או ישירות דרך רשת האינטרנט ("מסחר אלקטרוני"). העובדה שמדובר בפלטפורמה מקוונת מאפשרת לסוחרים מכל העולם להציע את מרכולתם למכירה באופן פשוט ויעיל ללקוחות רבים. לאור האמור לעיל, מסחר באיביי הפך להיות משלח יד נפוץ בקרב אנשים המחפשים מקור הכנסה נוסף.

כאשר יותר ויותר אנשים החלו להתעניין במסחר באיביי, נולדו קורסי איביי. מדובר בקורסים שמטרתם הקניית כלים ומיומנויות רלוונטיות לאדם השואף לייצר הכנסה נאה באמצעות מסחר באיביי. הביקוש ההולך וגובר לקורסים מהסוג הנ"ל יצר היצע עצום בגודלו, ובימינו בחירת קורס איביי מוצלח הפכה למשימה לא פשוטה.

 

אז אלו הם הטיפים שלנו לבחירת קורס איביי מוצלח:

– סקר שוק–כמו כל מוצר, גם קורס איביי מגיע בצורות וגדלים שונים – החל ממאות בודדות של שקלים עבור קורס אינטרנטי קצר ועד כמה אלפי שקלים עבור חבילת קורסים מקיפה למסחר אלקטרוני. מטרת סקר השוק היא להתרשם מההיצע הרחב ולהבין איזה קורס אנחנו מחפשים– קצר או ארוך? פשוט או מקיף? קורס אינטרנטי, או קורס המועבר בכיתה?
– משוב לקוחות– בבואנו לבחון איכות של קורס מסוים, אחת הדרכים היעילות והפשוטות לעשות זאת היא לקרוא משובים של לקוחות שעברו את הקורס בעצמם. נדרשת פה תשומת לב – אתרים רבים כלל לא מפרסמים משובים ואחרים מבליטים משובים חיוביים על פני אלו השליליים, כך שלפעמים תידרש בדיקה מדוקדקת של הנושא.
– הצלחה מוכחת–אין חכם כבעל ניסיון. תמיד נשאף לבחור קורס של אדם עם ניסיון ממשי – אדם עם אסמכתאות לכך שהצליח בעצמו כסוחר באיביי. התמקדות בקורסים המועברים על ידי סוחרי איביי מוצלחים בעבר או בהווה תעזור לנו למקד את החיפוש אחר קורס מוצלח.
– רושם אישי–בסופו של דבר, הקשר האישי ביניכם ובין מדריך הקורס הוא רכיב משמעותי בהצלחתכם בקורס. ייתכן שתלמדו הרבה יותר מקורס זול ופשוט עם מדריך סבלני ואדיב מאשר בקורס יקר ומקיף עם מדריך שלא תתחברו אליו. לכן – תמיד תרגישו בנוח לבקש לדבר עם מדריך הקורס ולהתרשם ממנו בעצמכם באופן ישיר.

 

לסיכום, בעולמינו כיום, מסחר אלקטרוני היא אופציה נהדרת ומומלצת לייצור הכנסה נוספת. עם זאת – לא מדובר בתחביב או בדבר שאפשר לעסוק בו כבדרך אגב, אלא בעניין רציני הדורש מאיתנו רכישת כלים ומיומנויות מסוימות – בדרך כלל באמצעות קורס רלוונטי. מטרתנו במאמר זה היא לנסות ולעזור לכם לעשות סדר בעולם המורכב הזה ולמצוא את הקורס שיהיה מושלם בשבילכם.

 

אתר קניות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *