אם לא חייתם מתחת לסלע בשנים האחרונות, אתם וודאי מודעים לכך שווטסאפ הפכה לאמצעי התקשורת המרכזי בישראל לשליחת מסרים מיידיים.

אם בעבר מסרים מיידיים נשלחו בעיקר באמצעות הודעות SMS, הפלטפורמה החינמית של ווטסאפ ושלל הפיצ'רים הזמינים בה ייתרו לחלוטין את שירות ההודעות שמספקות חברות הסלולר.

מלבד שימוש אישי בווטסאפ, כיום מוקדי שירות לקוחות של חברות עסקיות עושות שימוש באפליקציה ומעלות אותה כמה שלבים קדימה, באמצעות יצירת אוטומציות בווטסאפ.



 

על מה כל הסיפור?

בשנת 2018 הוציאה ווטסאפ שירות ביזנס API המאפשר למוקדי שירות לקוחות בינוניים וגדולים לתפעל תהליכי שירות לקוחות מסובכים באמצעות הקצאה נכונה וחכמה של שיחות והודעות.

השירות של ווטסאפ כולל יצירת אוטומציות שמאפשרות לעסקים להיות זמינים עבור הלקוחות 24 שעות ביממה: הלקוח יכול בכל עת "לשוחח" עם הצ'אט-בוט האוטומטי, ואם הצ'אט-בוט לא יכול לתת מענה השיחה תעבור לנציג שירות, שיקבל את היסטוריית השיחות המלאה שקיים הלקוח עם הצ'אט-בוט.

 

איזה אפשרויות מספקות אוטומציות בווטסאפ?

סינון שיחות:

לא כל שיחה המבוצעת עם שירות לקוחות מצריכה מענה אנושי. באמצעות צ'אט-בוט העסק שלכם יוכל לענות לפניות הפשוטות, ולהשאיר לנציגי השירות שלכם את הפניות המורכבות וכך לחסוך זמן יקר עבורכם ועבור הלקוחות שלכם וכמובן – כסף.

 

בניית צ'אט-בוט עצמאי:

באמצעות ממשק בניית צ'אט-בוטים, העובדים שלכם יוכלו לבנות צ'אט-בוט המותאם לצרכיהם בעצמם, ללא כל ידע בתכנות.

 

איסוף וניהול מידע:

באמצעות מערכות מתאימות, ניתן לאסוף מידע מהצ'אט-בוטים ולקבל נתונים על השיחות והפתרונות שסיפקו הצ'אט-בוטים, ולאמוד את שביעות רצון הלקוחות בזמן אמת.

 

שילוב אוטומציה במהלך מתן השירות:

צ'אט-בוט מאפשר ביצוע פעולות תוך כדי השירות מבלי לערב נציג שירות לקוחות, וכך יכול הלקוח לקבל שירות ולטפל בבעיות במהירות והצורך לחכות לנציג שירות מתייתר. אם בכל זאת יעלה הצורך בשירות של נציג, השיחה תעבור לנציג שירות יחד עם היסטוריית השיחה והפעולות שביצע הלקוח.

 

מהם היתרונות של אוטומציה בווטסאפ?

שיפור יעילות:

השימוש בצ'אט-בוטים מאפשר לנציגי שירות הלקוחות לטפל בכמות גדולה יותר של לקוחות, ונותן מענה לשאלות חוזרות במהירות וללא שום מאמץ. בנוסף, מערכת אוטומטית יעילה תרכז הודעות, מיילים ושיחות טלפוניות ותספק תמונת מצב על הלקוח.

 

הגדלת מכירות:

כשבעיות של לקוחות נפתרות במהירות על ידי צ'אט-בוט, הלקוחות מרוצים יותר – דבר שמגדיל את המכירות שלכם. מערכת אוטומטית מאפשרת לכם לא לפספס לקוחות שנוטשים שיחות טלפון ארוכות ללא מענה, ולתאם איתם שיחות בזמן המתאים עבורם.



 

איזו חברה מומלצת ליצירת אוטומציות בווטסאפ?

חברת Adelante מספקת יצירת אוטומציות בפלטפורמות שונות. Adelante תבנה עבורכם מרכז שליטה שתאחד את כל ערוצי התקשורת עם לקוחות – ווטסאפ, פייסבוק, מיילים ועוד. Adelante תעביר את שיחות הטלפון מלקוחות לווטסאפ, וכן תשפר את התפוקה ותאפשר מתן שירות אישי לכמות גדולה יותר של לקוחות בפחות זמן. באמצעות המערכת של Adelante, הצ'אט-בוט ייתן מהנה מהיר לפניות פשוטות ויפנה את הבעיות המורכבות יותר לנציגי השירות שלכם.

 

אפליקציה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *