הדיגיטציה שעובר העולם השפיע על כמעט כל תחם אפשרי  בחיים.

ניתן להזמין כמעט כל דבר מהאינטרנט, אפשר לקבל ייעוץ רפואי אונליין דרך צ'אט או שיחת וידאו, מכללות ואוניברסיטאות מאמצות לחיקן את הלמידה מרחוק וגם בתחום אפרמה!

אפשר לקבל ייעוץ רוקח.

קל, נגיש, אמין ומיידי – ככה תקבלו ייעוץ מרוקח לגבי התרופות שלכם.

 

המקום הנכון

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבקר באתר דמוי סופר פארם – פארמה סייל. מדובר במאגר תרופתי ענק. לא כל התרופות בו מצריכות מרשם רופא וניתן למצוא בו ויטמינים, תחליפי תזונה, מוצרי היגיינה וטיפוח שונים ועד מוצרים רבים! אותה חנות פארמה שנמצאת 5 רחובות מכם, עכשיו בנייד! מעבר ליתרון הברור של הנוחות הביתית, פארמה סייל מציעה יתרונות נוספים בנוסף לייעוץ רוקחי!

 

איך עובד הייעוץ?

השלב הראשון הוא להיכנס לאתר. לאחר מכן, עליכם ללחוץ על כפתור "וואטסאפ" שנמצא בתחתית העמוד. לחיצה על כפתור זה צפנה אתכם למאות רוקחים זמינים שעובדים עם החברה. רוקחים אלו נמצאים זמינים באתר החברה. הם יכולים להיות מצויים בעבודה מרחוק או ממשרדי הסניפים והחברה. אחרי לחיצה על כפתור הצ'אט יפתח לכם עמוד וואטסאפ אינטרנטי. עליכם לסנכרן זאת באמצעות אפליקציית וואטסאפ שנמצאת על הפלאפון הנייד שלכם. לאחר מכן, תתחילו שיחה וציינו באיזה מוצרים את =ם מתעניינים. התשובה בצ'אט אמורה להיות מיידית.

 

יתרונות מקוונים

כל חווית בית המרקחת, רק מהפלאפון או המחשב שלכם! אם אתם יושבים מול מסך המחשב שלכם, פתחו את הוואטסאפ של אתר האינטרנט בחצי מהמסך שלכן וחצי המסך השני פתחו את האתר. כעת, אתם יכולים לבחון את כל המוצרים העומדים לרשת פארמה סייל, ובמקביל לשאול שאלות לגבי המוצרים בהם אתם מתעניינים. המענה קורה תוך מספר דקות כך שיש לכם זמן לברור ולסרוק את האתר בין תשובה לתשובה.

 

מגוון מוצרים ענק, אונליין

לפעמים, כשניגשים לחנות מוצרי פארמה, אפשר ללכת לאיבוד בתוך כל השפע. כמות תכשירים, מוצרים ומחלקות יכולים לבלבל אותנו ולעיתים, לגרום לנו לצרוך מעבר למה שהיינו צריכים. בגלל הפריסה האינטרנטית של מוצרי החנות, ניתן לנווט באתר ובמחלקות המוצרים בקלות, באמצעות חברת המוצר או סוגי המוצרים לפי מחלקות. בנוסף לכך, כל זמם שאתם רוצים לשאול לשאלה, וואטסאפ של האתר נשמר לכם אוטומטית בצ'אט השיחות של וואטסאפ, גם בפלאפון! כך שגם אם סגרתם את חלונית השיחה במחשב, תוכלו להמשיך את הצ'אט דרך הפלאפון שלכם.

 

למה דווקא פארמה סייל?

עכשיו שהחנות פתוחה לתקשורת ולייעוץ עם הקהל הרחב דרך וואטסאפ, אתם הלקוחות יכולים להנות משירות אמין של בית מרקחת עם ניסיון של מעל ל- 30 שנות פעילות. אין ספק שלא מדובר פה בבית מרקחת הממוצע שנמצא ליד הבית.

 

אפליקציה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *