ברכות על העסק החדש! הציוד בדרך, האתר באוויר ולא משנה מהו מצב ההתקדמות – הקמת עסק היא שאיפה מורכבת בימינו.

מאחר וסוגייה זו מורכבת ומבלבלת בפני עצמה, המאמר המובא לפניכם מרכז את הכללים העיקריים בבחירת תשתית אינטרנט איכותית ובטוחה לעסק שלכם.

מה ההבדל בין תשתית לספק, אבטחה ואחסון הם רק חלק מהכללים שבהם נתרכז במאמר.

 

כלל 1 – ההבדל בין גישה לתשתית

באופן חד משמעי והכי ברור שאפשר – הכלל הראשון שאתם חייבים ליישם בבחירת תשתית אינטרנט לעסק היא בכלל להבחין מהי תשתית ומהי גישה. תשתית היא התחברות למקור מסוים של גישת אינטרנט על כל היתרונות המלווים בכך, כמו בזק או פרטנר.

גישה היא התחברות לחברה שקנתה פס רוחה גלישה גדול מאוד על בסיס תשתית קיימת, ובנוסף לכך מספקת עוד שירותים ללקוח. גישה לחברת גישה היא טריפל סי, שמציעה מגוון עצום של שירותים, מכשירים וחבילות גלישה שונות לעסקים. כל המידע באתר: https://www.ccc.co.il

 

כלל 2 – הבינו את צורכי הגלישה

לא שמנה איזה עסק אתם עתידים להשיק; כל משרד, מסעדה, עסק ביתי ומה שיעלה בדעתכם – צריך חיבור לרשת. זה נשמע מאוד מובן מאליו, אך כשמדובר המחשב שדרכו מתופעל שירות מסוים, עליכם להבין את צורכי המערכת. כדי לייעל את העבודה, עלייכם להבין מהם צורכי הגלישה שלכם:

  1. כמה מחשבים מחוברים לתשתית האינטרנט של העסק שלכם
  2. כמה אחוז מהעבודה השוטפת מצריכה גישת רשת
  3. כמה מכשירים נוספים מלבד מחשבים יהיו מחוברים לתשתית
  4. מהן דרישות מערכת ההפעלה לעסק שלכם

 

כלל 3 – אבטחת מידע

חובה עליכם להגן על המידע של העסק שלכם והמידע האישי שלכם! בואו נגיע לעובי הקורה. כל עסק שמצריך אחסון נתונים של לקוחות, ספקים ומידע של העובדים שלכם יכולים להפוך לחשופים לגניבת פרטים אישיים, הונאות אשראי, העתקת פטנטים ועוד.

המרחב האינטרנטי הידוע גם בכינוי "מרחב הסייבר" הוא זירה של סיכונים, תקלות ובאגים בדיוק כמו שהוא זירת הזדמנויות לכל אחד להצליח. ספקיות גישה ותשתית מציעות מגוון רחב של שירותי אבטחת נתונים וגיבויי אחסון במידת הצורך.

 

כלל 4 – אבחון התשתית באזור

כלל זה מיועד לאלו שרוצים לעשות מאמץ נוסף עבור העסק שלהם. תשתיות האינטרנט בארץ פרוסות בחלק מהאזורים צבורה מיטיבה ובחלק פחות. למשל, אזור הגליל העליון רק לאחרונה חובר לסיב האופטי של בזק, וזה אינו זמין לכל יישובי האזור. אבחון התשתית החזקה ביותר בקרבתכם תקנה לכם שקט וביצועים מקסימליים.

 

עמידה בתקנון

ארבעת כללים אלו הם החשובים ביותר. אל תשכחו שלא רק המידע האישי שלכם יהיה רשום בעסק, אלא של כל מי שבא בממשק עם העסק שלכם. גלישה מאובטחת על גבי התשתית שלכם תסייע בכל היבט תפעולי של העסק שלכם.

מסכים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *