כשסרטונים רבים ומגוונים צוברים מאות עד מיליוני צפיות והופכים לוויראליים תוך מספר שעות, נראה כי החלום לפופולאריות ותהודה עולמית נמצא בהישג יד.

בעידן בו כולנו מבלים שעות רבות ברשתות החברתיות, כל מה שאנחנו צריכים זה עמוד טיקטוק מוצלח. אז איך בונים עמוד כזה?

 

פופולאריות עולמית במרחק לחיצת כפתור

כולנו חולמים מידי פעם על הרגע בו נפרוץ ונשיג תהילה עולמית, גם אם מדובר ברגע קצר וחולף. כיום, בעידן הדיגיטלי המתפתח שלנו, בו התרגלנו לקבל את כל מבוקשנו עד אלינו הביתה בלחיצת כפתור, מהזמנת אוכל ועד שליטה מלאה על מערכות הבית השונות, נראה שגם החלום על פופולאריות עולמית, מעולם לא היה זמין יותר.

כחלק מהעידן הדיגיטלי המתפתח והמתקדם בקצב מסחרר, עד שלעיתים אנחנו לא מספיקים לעקוב אחרי כל השינויים, הרשתות החברתיות נמצאות בקדמת הבמה, כשמידי יום הן צוברות עוד ועוד משתמשים ברחבי העולם.

 

סרטון ויראלי – הדרך להצלחה שלכם

בין הרשתות החברתיות המוכרות והפופולאריות, נמצאת טיקטוק, שמאז יציאתה לשוק העולמי בשנת 2017, צברה יותר ממיליארד משתמשים. הרעיון שעומד מאחורי הפופולאריות העצומה של טיקטוק, הוא האפשרות להעלות סרטונים קצרים ואף לערוך אותם בצורה מקורית.

לאחר שהעליתם את הסרטון, והאלגוריתם של טיקטוק מזהה כי משתמשים רבים צופים בסרטון, האלגוריתם פועל לקדם את הסרטון ולהפיץ אותו אצל משתמשים רבים, גם כאלו שאינם בהכרח עוקבים אחרי העמוד שלכם. כך, סרטונים רבים הפכו תוך מספר שעות לוויראליים, וזיכו את בעליהם בפופולאריות עולמית ואף באפשרות להרוויח כסף.

 

פרמטרים לעמוד טיקטוק מוצלח

ראינו אם כן שיצירת סרטון קצר, איכותי ומוצלח, יכול לקחת אותנו למקומות חדשים שמעולם לא חלמנו עליהם, ולכן, מומלץ לתחזק עמוד טיקטוק מוצלח, כזה שיצבור תאוצה במהירות אדירה. אז אמנם אין נוסחת קסם להצלחה, אז באמצעות מספר פרמטרים, תוכלו להבטיח לעצמכם בסיס מעולה בדרך להצלחה.

בראש ובראשונה, חשוב ומומלץ להעלות תכנים איכותיים, מעניינים ומקוריים, כאלו שיגרמו לאלגוריתם של טיקטוק לזהות אותם כפופולאריים ויפתח לכם את האפשרות להמון לייקים לטיקטוק:

  • זיהוי טרנדים – נסו לזהות טרנדים חמים ואופנתיים בזמן. בדרך כלל, כשאתם מתחילים לראות את אותם התכנים ברשתות חברתיות אחרות, תוכלו להבין שמדובר בטרנד שלא כדאי שתפספסו אותו.
  • השקיעו בפרטים הקטנים – אמנם העניין המרכזי הוא הסרטונים, אך חשוב שנשקיע מחשבה גם בפרטים הנראים לנו בהתחלה כשוליים. תמונת הפרופיל, שם המשתמש ותיאור העמוד שלכם, הם הצעד הראשון בדרך להגדיר את העמוד שלכם כרציני ואיכותי.
  • השקיעו ביצירת קשרים – בסופו של דבר כולנו נמצאים במרדף אחרי לייקים ועוקבים, וככל שתשקיעו ותפרגנו לעמודים אחרים, אין סיבה שלא יחזירו לכם באותו המטבע. כמו כן, יצירת סרטונים משותפים, יכולה להעלות את כמות הצפיות ורמת העניין באופן ניכר.

אמנם הפרמטרים שהזכרנו הם חשובים ודי בסיסיים, אך באמצעות קניית לייקים לטיקטוק או עוקבים וצפיות, תוכלו לשדרג את העמוד שלכם בקלות ובמהירות.

 

עמוד אישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *