מעטים העסקים היום אשר מוותרים על פרסום וזאת עקב העובדה כי זוהי הדרך היחידה להשיג לקוחות חדשים ולכן השאלה היא לא האם לפרסם אלא היכן לפרסם. אין ספק כי פרסום בפייסבוק הוא אופציה נהדרת וזאת עקב העובדה כי פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. יש מחקרים המראים כי הישראלים נמצאים זמן רב בפייסבוק וכאשר נמצאים כל כך הרבה זמן במקום אחד עולה הסיכוי שהפרסום בו יהיה אפקטיבי. ברגע שאנו מחליטים לפרסם בפייסבוק אנו מיד שואלים את עצמנו כמה כסף צריך להשקיע בכדי להצליח בפרסום שם? אם כן אין כאן תשובה אחת ויחידה וזאת בגלל שהמחירים של הפרסום משתנים ולכל עסק יתאים מספר אחר לפי האופי שלו והתכונות המיוחדות שלו. מוסך לא יצטרך להשתמש באותו סכום של מרפאת שיניים וחשמלאי לא יצטרך להשתמש באותו סכום כסף של בריכה, כל מקרה הוא לגופו.

 

האם כל אחד יכול לפרסם בפייסבוק?

עליכם לדעת כי כל אדם יכול לבצע פרסום בפייסבוק אך לא כל אדם יכול לבצע זאת בצורה איכותית. בפייסבוק יש הרבה פיצ'רים שרק מומחים בתחום מכירים ורק הם יודעים כיצד להשתמש בהם. אם אתם לא משתמשים בפיצ'רים הללו הפרסום שלכם לא יהיה אפקטיבי ואתם תהיו בבעיה רצינית. כך לדוגמא יש כלי שנקרא טרגוט שמאפשר לכם לפלח את קהל היעד שלכם. אם תפלחו בצורה לא חכמה המחיר של הטרגוט יעלה לשמיים. זוהי רק דוגמא אחת כיצד ידע בפייסבוק מבטיח מסעות פרסום חכמים ואפקטיביים ומדוע כדאי לפנות אל חברת פרסום ולא לפרסם לבד.

 

היכן עדיף לפרסם בפייסבוק או בגוגל?

אין ספק כי המתחרה הגדולה של פרסום בפייסבוק היא גוגל. לכן גם בוודאי עולה אצלכם השאלה האם עדיף לפרסם בגוגל או בפייסבוק? אם כן אתם חייבים להבין כי אין כאן תשובה אחת ויחידה, יש עסקים אשר יהיה עדיף להם לפרסם רק בגוגל, לאחרים יהיה עדיף לפרסם רק בפייסבוק ולשלישיים יהיה עדיף לפרסם בשתי הפלטפורמות. כאן נכנסת לתמונה המומחיות של חברת הפרסום שבה בחרתם. ככל שהחברה תהיה יותר טובה כך היא תדע לחלק את מסע הפרסום למקומות האפקטיביים ביותר על קהל הלקוחות שלכם והיא תדע בצורה הטובה ביותר האם עדיף לכם לפרסם בפייסבוק או בגוגל.

 

האם קידום ממומן עדיף על פני קידום אורגני?

שאלה נוספת שבוודאי מטרידה אתכם היא האם פרסום בפייסבוק עדיף על פני קידום אורגני? אם כן אתם חייבים להבין שגם כאן יש השפעה לשאלה איזה חברה אתם ובמה אתם מתמחים. יש מקרים בהם ברור כי כדאי להשקיע רק בפרסום בפייסבוק ויש מקרים בהם כדאי להשקיע גם בפרסום אורגני. כל מקרה לגופו ויש לבחון את המקרים ולנתח אותם על פי החברה הספציפית שמתעניינת בשירותים אלו.

 

אפליקציה מובילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *