דרופשיפינג היא שיטת מסחר דרך הרשת שהפכה להיות פופולרית מאוד בשנים האחרונות. השיטה הזו מאפשרת גם לכם להפוך להית סוחרים מן המניין, אולם כל זה בתנאי שתדעו כיצד להקים בצורה נכונה את חנות הדרופשיפינג שלכם. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הדברים שיעזרו לכם להקים חנות כזו, והכי חשוב להרוויח ממנה הרבה כסף בלי יותר מידי מאמץ.

 

שיווק מהיצרן לצרכן

דרופשיפינג היא שיטה שבה אנחנו משווקים מוצרים מהיצרן היישר אל הצרכן. היתרון בשיטת המכירה הזו היא שבגלל שאין יותר מידי ידיים שנוגעות במוצר מהרגע שהוא יוצא מהמפעל אנחנו יכולים להביא אותו אל הצרכן במחיר הרבה יותר זול מאשר חנות רגילה. בשיטה הזו המוכרים הם רק מתווכים, והמוצר לא יוצא מהיצרן לפני שיש לו יעד ברור שאליו הוא צריך להגיע.

חנות דרופשיפינג

אתר ידידותי

כדי להתחיל להיות סוחרים פעילים בענף הדרופשיפינג אתם צריכים קודם כל אתר שיאפשר ללקוחות לקנות מוצרים בצורה נוחה. האתר שלכם צריך להיות כזה שגם נותן להם מספיק מידע כדי שהם יבינו מה המוצרים שאותם ניתן לרכוש דרך האתר שלכם, וכמובן מספק להם דרך לבצע התקשרות אתכם. את האתר תבנו בצורה חכמה כדי שתוכלו לקדם אותו ולהגיע לקהל גדול יותר של לקוחות.

 

בחירת ספקים מתאימים

בהנחה שאתם לא מייצרים מוצרים בפני עצמכם, אתם צריכים לקנות את המוצרים מהמפעלים. בדרך כלל גם סוחרי דרופשיפינג לא עושים את זה, אלא מקבלים את המוצר מספקים גדולים שמשווקים להם. זה אמנם מייצר עמלה נוספת על המוצר אולם בדרך כלל מדובר על עמלה זניחה. ישנן לא מעט חברות בינלאומיות שמשווקות לסוחרי דרופשיפינג ואתם צריכים למצוא את החברה שמתאימה לכם.

חנות דרופשיפינג

מערכת לניהול המכירות

כדי שלא תצטרכו להתמודד לבד עם הניהול של המכירות יש לכם שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא להעסיק עובדים שיעשו את זה בשבילכם. לאפשרות הזו יש חיסרון כיון שהיא פוגעת באופן ישיר ביכולת שלכם להרוויח מהחנות. האפשרות השנייה היא פשוט לעבוד עם מערכת לניהול מכירות, כזו שמבצעת את כל המשימות הקשורות למכירות בצורה אוטומטית.

 

אבטחת מידע

הדבר האחרון קשור לעסק שלכם עצמו ולא ללקוחות. ברגע שאתם מנהלים חנות מסחר ברשת, אתם חשופים לאיומי סייבר שונים. פרטי האשראי של הלקוחות שמורים אצלכם, ואתם צריכים לדאוג ששום גורם עיון לא יוכל להגיע אליהם. תנו מקום מרכזי לאבטחת מידע עוד לפני שאתם מקימים את האתר, כדי שברגע שהוא יעלה לאוויר, אף אחד לא יוכל להיכנס אליו כדי לגנוב מכם מידע.

 

לסיכום

חנות דרופשיפינג היא דרך נהדרת להרוויח מהצד עוד כסף. בהקמה של חנות כזו עליכם להקפיד על אתר מכירות איכותי, מערכת שתעזור לכם לנהל את המכירות והכי חשוב, לשמור על המידע הרגיש שלכם במקום מוגן.

חנות דרופשיפינג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *