כל אדם שמחזיק אתר בכל נושא שהוא, מעוניין ושואף להביא את האתר לכמות החשיפות הגדולה ביותר. כמות חשיפות גדולה מניבה רווח גדול יותר- הנוסחה היא דיי פשוטה. על מנת להביא את האתר לחשיפה גדולה ורבה ככל שניתן, קם תחום שנקרא "קידום אתרים". התחום, כשמו כן הוא, עוסק בכל ההיבטים השונים האחראים על קידום האתרים במנועי החיפוש השונים. בעמוד הקרוב, נעסוק באתרים רגישים (הכוונה לאתרים בעלי תוכן רגיש עבור אנשים מסוימים- ונסביר בהמשך), ונבין כיצד אנו יכולים לקדם את האתרים הללו. תיהנו!

אתרים רגישים- מי אתם?

אתרים רגישים. הגדרה דיי מבלבלת ולא ברורה. הכוונה באתרים רגישים, היא לכל אותם אתרים שמכילים מידע רגיש עבור אנשים מסוימים. אם נשתמש בדוגמאות לצורך ההסבר, שפיכה מוקדמת, תהליכי אימפוטנציה או בעיות רפואיות כאלה ואחרות- הם נושאים רגישים עבור אנשים.
נושאים רגישים בדרך כלל באים לידי ביטוי בהיבט הרפואי של האדם או בהיבט הרגשי.

בעלי אתרים שמכילים תוכן אודות שפיכה מוקדמת, אימפוטנציה או כל נקודה רגישה אחרת, מעוניינים לקדם את האתר שלהם ולהביא אותו לחשיפה רבה וגדולה יותר.
אם כן, כיצד ניתן לעשות זאת?

מילים באנגלית

קידום אתרים רגישים- אילו פעולות עלינו לנקוט?

אתרים רגישים כשמם כן הם, הינם אתרים בעלי תוכן רגיש כפי שציינו קודם לכן. על מנת לקדם אתרים אלו בצורה יעילה וטובה, עלינו לצאת מתוך נקודת הנחה שאנו נמצאים בראש של אותם אנשים. מה הנקודה שהכי מעניינת אנשים שמבקרים באתרים רגישים? דיסקרטיות.
דיסקרטיות היא מאפיין חשוב ומרכזי בכל אותם אתרים רגישים, בדיוק בגלל שמדובר באתרים רגישים. דיסקרטיות יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון היבטים. כל תהליך קידום האתר ופרסום האתר, צריך להתבסס ברובו על כך שהאתר מקפיד ומחייב דיסקרטיות מלאה בכל תהליך הרכישה. כך לדוגמא, אדם שסובל מבעיות כמו שפיכה מוקדמת, ומעוניין להימנע כמה שיותר מלחשוף את הנושא (ובגלל זה הוא ניגש לאתר אינטרנט בנושא ולא ניגש לרופא על מנת לקבל מרשם), יחפש אתר שמקפיד ומשמר את עניין הדיסקרטיות ברצינות. בין אם במודע ובין אם לא במודע, המילה דיסקרטיות על כל ניסוחיה, ישחקו תפקיד מרכזי בתהליך החשיבה של אותו אדם.

פעולות נוספות שאנו יכולים לבצע על מנת לקדם אתרים רגישים הוא לאפשר לאותם אנשים לקבל גישה למאמרים ולמדריכים בנושאים הרלוונטיים לאותו אתר. אנשים שמחפשים מידע באותם נושאים רגישים, מעוניינים ל"בזבז" כמה שפחות זמן בחיפושים אחר אתרים מתאימים לבעיות שלהם. על אותו משקל, הם מעוניינים לחשוף כמה שפחות את עצמם למדיניות חדירת הפרטיות שמאפיינת ומרתיעה היום כל אזרח שני. הפעולות הללו שציינו, הן רק קצה המזלג בכל תהליך קידום האתרים בנושאים הרגישים. התחילו איתם, בנו בסיס חזק ולאט לאט תתפתחו בהתאם. בהצלחה!

מהו משרד פרסום דיגיטלי? איך שונה ממשרד פרסום רגיל ומה מציע? לפרטים בנושא לחצו פה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *