גוגל מפות הפך לאחד הכלים הכי אפקטיבים ויעילים לעסק שלנו. בעזרת גוגל מפות לקוח אשר מחפש שירות מסוים באזור ספציפי יכול למצוא עסקים רלוונטים ולא פחות מכך – לנווט היישר אליהם.

מתוך ההבנה של הכח העצום שגוגל מפות טומן בחובו החלטנו להקדיש מאמר שלכם לאיך לקדם את העסק בגוגל מפות?

מפה בטלפון

שלב ראשון – הרשמת העסק בגוגל מפות

על מנת להתחיל ולקדם את העסק בגוגל מפות יש לבצע תחילה את הפעולה החשובה ביותר – הרשמה.

על מנת להרשם לגוגל מפות יש להרשם לחבילה הכוללת של גוגל עבור העסק שלך. החבילה הזו נקראת "Google לעסק שלך". הפרט הכי חשוב בחבילה הזו הוא – החבילה איננה בתשלום.

כלומר, גוגל מספקת אמצעי הנגשה של העסק שלך אל הלקוחות הפוטנציאל בחינם. מדובר בפקטור שחשוב לנצל. שכן GOOGLE ADS לעומת זאת כן בתשלום.

במסגרת ההרשמה לעסק תתבקשו למלא את פרטי העסק, שעות פעילות,

נרשמתם? מעולה. בואו נמשיך.

שלב שני – אימות העסק

על מנת שהעסק שלכם יופיע בגוגל מפות עליכם לאמת את העסק באמצעות שיחת טלפון, SMS או דואר למקום העסק. אל תוותרו על סעיף זה ואל תסתפקו בעסק לא מאומת. שכן ללא אימות אין לכם סיכוי להצליח בתחום קידום בגוגל מפות.

שלב שלישי – לקדם את העסק בגוגל מפות

הגענו לחלק המעניין ולב המאמר. לאחר שנרשמנו ואימתנו את העסק ישנם מספר אמצעים לקידום העסק שלכם בגוגל מפות:

  1. תמונות – בעלי עסקים רבים לא משקיעים בתמונות העסק ולא מבינים את הכח שיש לתמונה. תמונה איכותית שווה היום הרבה יותר מ 1,000 מילים. תמונה איכותית רלוונטית הן לגוגל והן למשתמש. בתמונה איכותית ניתן לומר ללקוחות הפוטנציאלים – "הינה תראו, יש לנו מוצר איכותי, עסק משגשג ולקוחות מרוצים", ולכן השקיעו בתמונות שלכם. בחרו את התמונות הטובות ביותר וודאו כי הן התמונות אשר מוצאות בגוגל מפות.
  2. ביקורות – גוגל מפות ומנוע החיפוש של גוגל נשענים חזק על ביקורות והמלצות. ביקורות מסייעות לגוגל ולקונים פוטנציאלים להבין האם כדאי ובטוח להם להשקיע בכם. ולכן חשוב מאוד לצבור ביקורות חיוביות: בקשו מלקוחות מרוצים להשאיר ביקורת, שלחו מיילים ווטסאפים ללקוחות קבועים ופתחו דרכים יצירתיות לקבל ביקורות רלוונטיות ומחמיאות.

קידום העסק בגוגל מפות, יכול להפוך את החברה שלכם לחברה פעילה, משגשגת ועם לקוחות חדשים מדי יום.

דרכים נוספות להתקדם בגוגל

מלבד גוגל מפות חשוב להתייחס לשאר התכניות והאפשריות שגוגל מציעה. באופן עקיף התקדמות שם עשויה להשפיע לטובה על ההתקדמות במפות.

  • השקיעו באתר – אתר טוב, שמוביל למכירות ומספק עניין לגולשים יתקדם טוב בגוגל חיפוש. ככל שיותר אנשים יכנסו לאתר, ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר, כך תראו יותר תוצאות.
  • השקיעו באפשרויות הנוספות של GOOGLE לעסק שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *