אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית המרתקת ביותר אחרי פייסבוק, עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים בחודש. כאשר האלגוריתם באינסטגרם משתנה ללא הרף, חשוב מאוד עבור משווקי המדיה החברתית להתמיד ולמצוא אסטרטגיית אינסטגרם אפקטיבית – כזו שתביא להם לא רק יותר עוקבים, אלא גם תגדיל את שיעורי המעורבות שלכם ותגרום לאנשים לפרסם תגובות נוספות תחת התוכן שלכם.

אם לומר זאת בפשטות, ככל שתקבלו יותר מעורבות בפוסטים שלכם, אתם תהפכו לאהובים יותר באינסטגרם. האלגוריתם רואה זאת כך – כאשר אנשים רבים יותר מקיימים אינטראקציה עם חשבון האינסטגרם שלכם – הלייקים, התגובות, ומופעים אחרונים שכוללים שהייה באינסטגרם יגבירו את החשיפה של עמוד האינסטגרם שלכם ויביא לכם עוד עוקבים. במקרים כאלה פלטפורמת המדיה החברתית המעורבת חזותית תרצה ככל הנראה לשפר את הנראות.

כמו שכבר צוין, אינסטגרם היא כיום אחת מן הפלטפורמות הגדולות ברשתות החברתיות עם כמיליארד מיליון משתמשים פעילים. לאתר יש פוטנציאל לייצר הכנסות כה גדולות עד שמשווקים רבים אפילו עובדים במשרה מלאה בבלוגים ובחשבונות האינסטגרם שלהם. רבים מהם קונים תגובות ועוקבים לחשבון שלהם במטרה לקדם הלאה. עד כה, קנייה ומכירה של עוקבים ותגובות היא חוקית במאת האחוזים, בעיקר מכיוון שהמהלך נגד קנייה ומכירת עובדים מעולם לא זכה להפגנה רבה מצד הציבור.

 

למה לקנות תגובות באינסטגרם?

עוזרת להגדיל את התנועה בחשבון – אנשים לא תמיד מרוצים מפוסטים איכותיים, הם מחפשים יותר. שיחה בריאה בתגובות של הפוסט מאפשרת לעוקבים שלך לקיים אינטראקציה חופשית יותר זה עם זה. ולכן זה יכול לגרום להם לחזור לעוד.

משפר את תדמית המותג – תוך כדי עבודה ליצירת נוכחות חזקה בנישה שלך, אתה צריך להגדיל את התנועה בחשבונך. רק אם תוכלו להשיג מספיק תשומת לב, תוכלו לצמוח. נראות מוגברת באינטרנט היא הכרחית ליצירת תדמית מותג חזקה.

 

 

עולה לאחר – זוהי הפסיכולוגיה האנושית הבסיסית לקבל בקלות את המוסכמות שנמצאות בהרחבה.

אם לחשבון שלך אין מספיק עוקבים, אנשים נוטים יותר להתעלם מהפוסטים שלך והם יתעלמו מהפוסטים שלך אפילו אם התוכן שכתבת איכותי מאוד. ניתן לומר שאם כבר יש לך כמה אלפי עוקבים, אנשים תופסים אותך כאמין ושניתן לסמוך עליו וסביר להניח שתקבל יותר פעילות בחשבון שלך.

 

האם ניתן לקנות תגובות בעברית לאינסטגרם?

התשובה היא כן, חברת Digital Boost מעניקה שירותי קניית עוקבים באינסטגרם שמטרתם לעזור לך לקדם, לשפר ולהגדיל את מספר העוקבים ולחשוף את הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים ומשתמשים מרחבי העולם. ככל שיש לפוסטים של חשבון האינסטגרם שלכם יותר עוקבים, ככה תוכלו לגרום ליותר אנשים לעקוב אחריכם ולקבל עוד תגובות. זהו גלגל אינסופי שגדל ומתעצם כל הזמן. כדי שהגלגל יתחיל להסתובב, ניתן לו דחיפה קטנה בעזרת Digital Boost.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *